דירוג עמודי הפייסבוק: יחימוביץ' ונתניהו ראש בראש, הצינור וישראלים מצייצים בפיסגה – מרץ 2017

דירוג הפייסבוק
דירוג הפייסבוק

המזבלה וחברת SpyTheNet שעוסקת בניטור ובמדידה במדיה החברתית, מציגות מדי חודש את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר, וזאת על פי פרמטר "ממוצע אינטראקציות" שמשקלל את מספר האינטראקציות; לייקים, תגובות ושיתופים שהצליחו תכני העמודים לייצר בממוצע. לראשונה והחל מחודש אפריל, ספיי דה נט גם תחשוף מדי חודש במזבלה את דירוג אושיות האינסטגרם, שהפכה בשנה החולפת לזירת השיתוף החמה ביותר ברשת.

דירוג מרץ 2017 חושף את הפער והבידול המשמעותי של עמוד 'ישראלים מצייצים' של דניאל שטרית על פני יתר העמודים הישראלים. 'ישראלים מצייצים' שמתברג במקום הראשון מזה מספר רב של חודשים, מתהדר בלמעלה מ-13 אלף אינטראקציות ממוצעות. עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' בהנחיית גיא לרר, חוזר לאחר היעדרות ממושכת למקום השני עם 6.8 אלף אינטראקציות. עמוד 'בואו ראו' שכולו סצינות של יחסים יפים בין אדם לאדם של אבירם מעיין, שומר על מיקום גבוה עם 6.4 אלף אינטראקציות.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ, שנחלשה מעט לאחרונה, חוזרת לחמישייה הראשונה עם 6.2 אלף אינטראקציות, קצת מעל ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתברג במקום החמישי עם 6.1 אלף. עמוד הפייסבוק 'היגיון של אישה' של אלי אליהו ממשיך לשמור על מיצובו כאחד מעמודי הסאטירה המובילים בישראל עם 5.6 אלף אינטראקציות, חנוך דאום מתברג במקום השביעי עם 5.5 אלף, לאחריו הקומיקאי חן מזרחי (מקום 8), הומור מוגזם (מקום 9), יאיר לפיד (מקום 10), חיילים מצייצים (11), מתלוצצים (12), פשפשוק (13), קליק (14), ארץ נהדרת (15), ישראל כץ (16), ההסברה הישראלית (17), אנשים מדברים (18), כשאבא ואמא בני דודים (19) ואת רשימת ה-20 חותם עמוד הפייסבוק של משה פרץ.

בגזרת עמודי החדשות והאקטואליה, עמוד הפייסבוק של ynet שמתייצב במקום ה-34 בישראל, הוא המוביל ברשימת עמודי החדשות, לאחריו ידיעות אחרונות במקום ה-37, חדשות כיכר השבת (50), באזזנט (54), שיחת היום עם לוסי אהריש (62), עומרי חיון (79), מגזין קנאביס (86), רשת (88), ועמוד תאגיד כאן (97).

>> להורדת PDF מלא עם דירוג 100 העמודים

דירוג 100 העמודים
דירוג 100 העמודים

דירוג המותגים: קליק וגלידת שטראוס, שני עמודי הענק הפופולארים שמנוהלים ע"י גרייט דיגיטל, ממשיכים לשמור על מקומות ראשונים. עמוד יולו (yolo) מתברג במקום השלישי בקרב עמודי המפרסמים, לאחריו אדידס ריצה (4), מטרנה (5), השף הלבן (6), אדידס כדורגל (7). כזכור, דירוגי הנישה – מותגים, פוליטיקאים, זמרים וכו' כוללים PDF מורחב בו ניתן למצוא את רשימת הפוסטים הפופולארים של החודש, כותבים פעילים בעמודים, מגיבים פעילים והשוואות שונות של הדפים על ציר זמן.

>> להורדת PDF מלא עם דירוג המותגים

דירוג המותגים
דירוג המותגים

דירוג הפוליטיקאים: בזמן שאת רשימת הפוסטים הויראלים ביותר מאכלס ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם סטטוסים שזכו לעשרות אלפי לייקים בממוצע, מצליחה דווקא שלי יחימוביץ' להתברג ראשונה מבין הפוליטיקאים הישראלים, אות לעבודת סושיאל שיטתית הרלוונטית לקהל היעד שלה. במקום השלישי יאיר לפיד עם 4.6 אלף אינטראקציות, במקום הרביעי ישראל כץ עם 3.6 אלף, לאחריהם נפתלי בנט (5), גלעד ארדן (6) וציפי לבני (7). דירוג הפוליטיקאים כולל PDF מורחב עם מידע אודות סטטוסים פופולארים ופילוחים של מגיבים וכותבים פעילים בעמודים.

>> להורדת PDF מלא עם דירוג הפוליטיקאים

דירוג הפוליטיקאים
דירוג הפוליטיקאים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים