ההשקה המנצחת של איגוד השיווק: פלאפון Cyber (אדלר חומסקי & ורשבסקי)

פלאפון סייבר
פלאפון סייבר

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי מעניקה את אות "ההשקה המנצחת" של הרבעון האחרון של 2016, לחברת פלאפון, על מהלך ההשקה של "פלאפון סייבר" ומיצובה של פלאפון כרשת הסלולרית הבטוחה בישראל. בפלאפון זיהו את ההזדמנות להיות מפעילת הסלולר הראשונה בישראל שמספקת הגנת סייבר מקיפה ללקוחותיה כחלק מהחבילה הבסיסית ובדצמבר 2016 השיקה החברה מעטפת הגנה מתקדמת תחת השם "פלאפון Cyber", ללא עלות.

יש לציין כי בראש ועדת החדשנות של איגוד השיווק, עומד רן גוראון, מנכ"ל חברת פלאפון תקשורת.

הפישינג של פלאפון סייבר
הפישינג של פלאפון סייבר

מהלך ההשקה לווה גם בפעילות באזז של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, שליהק את שרון פרי כפרזנטורית, כשלושה חודשים לאחר שממכשיר הטלפון שלה, הודלפו תמונות אישיות לרשת. מלבד פרי, מהלך ההשקה כלל גם סדרת פרסומות, מערך יחסי ציבור וסדרת מודעות בגוגל אדוורדס שנעשו משרד הדיגיטל GO INTERACTION, והשתמשו בשמות דומים לשמות של אתרים פופולארים, בכדי לדמות בדרך יצירתית את אופי הפעילות של אתרי פישינג.

על פי איגוד השיווק הישראלי, המהלך סייע לפלאפון לשבור את שיאי הניוד, כשבחודש ינואר האחרון חוותה החברה גידול של 26% במשתמשים בהשוואה לשנה הקודמת. "מהלך ההשקה זכה לחשיפות רבות ולתוצאות יפות לסרטוני ההשקה, לצד אייטמים רבים בתקשורת" כך נמסר.

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "המהלך של פלאפון הוכיח חדשנות בקטגוריה תחרותית, והביא לתודעה את מונח הסייבר שישראלים רבים לא הכירו בהקשר הסלולרי. החדשנות של פלאפון הצליחה להקנות ערך מוסף לצרכניה ולתפיסתה כחברה חדשנית. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".

שרון פרי "נמאס לשתוק" – פלאפון סייבר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים