החדש של אילון זרמון: עדי פרחי ינהל את מחלקת הקריאייטיב של זרמון גרופ

עדי פרחי
עדי פרחי

אילון זרמון מגייס לשורותיו טאלנט חדש-ישן; הקופירייטר עדי פרחי שעובר לנהל את מחלקת הקריאייטיב של זרמון גרופ על תקן סמנכ"ל קריאייטיב. בתפקידו האחרון, שימש פרחי כקופירייטר במשרד הפרסום ראובני פרידן ipg, טרם כך היה מנהל קריאייטיב בזרמון גולדמן DDB. פרחי יחליף את אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב הפורש של זרמון שעבר באחרונה ליהושע\TBWA.

פרחי (35), הוציא לאחרונה את ספר ילדים בשם "הפרפר שלא ידע איך נראה פרח" באמצעות קמפיין דיגיטלי עצמאי בהד סטארט שזכה לגיוס מוצלח. החל את דרכו כקופירייטר במשרד ווב אימג' (Webimage) מקבוצת פובליסיס ישראל, שהיה לאחד ממשרדי הדיגיטל הראשונים בישראל, משם המשיך לזרמון גולדמן והיה אחראי בין היתר על קמפיינים לאפריל (אסתי גינזבורג) ולובינסקי (אלי אילדיס), כשעל הדרך היה שותף ביצירת אושיית הרשת "רוסיה ים תיכונית" יחד עם הארטית קסניה סובה. לפני כשנה, עבר למשרד הפרסום ראובני פרידן, וכאמור עתה הוא חוזר הביתה, אל אילון זרמון.

עדי פרחי מסר: "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל. כשרעיתי בשדות זרים נדהמתי לגלות שחצי מענף הקריאייטיב גדל אצל אילון: מאלון זייפרט ועד לזיו קורן ואיתי גרונר ועכשיו גם אור לביא שעבר ליהושע. כבוד גדול לקחת את המושכות האלה בעידן של שינוי ענק בשפה התקשורתית ולהביא קריאייטיב איכותי, מצחיק ומפתיע עבור הלקוחות שלנו. שימו לב אלינו – הולך להיות אדיר!".

אילון זרמון מסר: "פרסום זה קריאייטיב וקריאייטיב זה פרחי. בהצלחה!"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים