ראשוני: וואלה! חדשות תשיק את Buzzit (באזיט) – "מביאים את כל מה שזז ברשת"

וואלה! באזיט
וואלה! באזיט

כשלושה חודשים לאחר שפורסם לראשונה במזבלה על פרויקט הבאזזרים המתוכנן של אתר וואלה! חדשות, למזבלה נודע כי בימים אלה הערוץ חדש של וואלה! שיקרא Buzzit (באזיט) וירכז את כוכבי הרשת מהפלטפורמות השונות: אינסטגרם, פייסבוק ויו טיוב (Vlogers), עתיד להעלות לאוויר בימים הקרובים.

השם הנבחר בתחילה "הבאזזרים" ככל הנראה נזנח ע"י וואלה! לטובת Buzzit, אולם גם השם החדש מיושן וכזה שאולי מגמד את אלה שיקחו חלק בפרויקט תוך הגדרתם כ"באזזרים", מושג שהוטבע בישראל לפחות, ע"י משרד הפרסום טינק (teenk) של יניב ויצמן, שהחל את דרכו כמפעיל "באזזרים" – צעירים וצעירות שנשכרו ע"י המשרד לקדם תכנים שיווקיים ופרסומיים ברחבי הרשת.

כך וואלה! שינו את שם העמוד ל-Buzzit
כך וואלה! שינו את שם העמוד ל-Buzzit

יתרה מכך, על פי בדיקה של המזבלה עולה כי הדומיין Buzzit.co.il היה בעברו בבעלות משרד הפרסום טינק ושימש להפצת קמפיינים עבור אסם, היינץ, מילקי ועוד שקודמו ע"י אותם "באזזרים" צעירים. הדומיין כיום אינו בבעלות וואלה או טינק, וערוץ "הבאזזרים" החדש יעלה תחת תת-מתחם בוואלה! חדשות.

בדיקה נוספת של המזבלה, העלתה כי בוואלה! בחרו בשיטה הונאתית דומה ל-Mako וקשת, וביממה האחרונה שינו את שם עמוד הפייסבוק "וואלה! כיף" ששימש כעמוד הרשמי של ערוץ המשחקים והפנאי בוואלה! ל-Buzzit. כך שבמועד ההשקה, וואלה! תציג נכס דיגיטלי תואם שישמש לקידום התכנים, עם למעלה מ-127 אלף אוהדים. בתיאור העמוד נכתב: "Buzzit! By walla!news, מביאים את כל מה שזז ברשת".

אז מה יהיה ב-Buzzit של וואלה? בגוף החדשות יעלו מתחם עבור האושיות והדמויות הבולטות בפלטפורמות החברתיות. במתחם יהיה עמוד פרופיל אישי, הצפה של תכני וידאו מטעם אותם יוצרים ועוד. באחרונה החלו בוואלה! לגייס גם את בעלי הקבוצות (Groups) החזקות בפיייסבוק, וזאת לצד פרופילים ועמודים פופולארים. בוואלה! לא התחייבו להכנסות כלשהן עבור המשתתפים בפרויקט, אולם ככל הנראה החותמת של וואלה! על תכניהם הספיקה לרובם. בנוסף, וואלה! תעמיד לרשותם את הפסיליטיז שלה, לרבות אולפן ההקלטות המשוכלל והמודרני של וואלה! חדשות.

בין המבקרים בחודשים האחרונים במשרדי וואלה! כך כל פי מקור באתר: כוכבי הוידאו סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ומישל טרוני, בעלי עמודי פייסבוק פופולארים כדוגמת 'חיילים מצייצים', יוטיוברים ואינסטגרמים מובילים ובעלי קבוצות פייסבוק.

היוטיובר בר רצון באולפן של וואלה! Buzzit
היוטיובר בר רצון באולפן של וואלה! Buzzit
מישל טרוני וסמיון גרפמן בוואלה! חדשות
מישל טרוני וסמיון גרפמן בוואלה! חדשות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. השם בתמונה הראשונה היא לא נכון שם כתוב היוטיובר בר רצון באולפן של וואלה! Buzzit
    השם שכתוב שם הוא לא נכון והשם הנכון הוא בן רצון

  2. השם שכתוב מתחת לתמוה הראשונה בכלל לא נכון שם כתוב היוטיובר בר רצון באולפן של וואלה! Buzzit

    והשם הנכון הוא בן רצון

  3. לא מצליחה לשתף את הכתבה בפייסבוק, תבדקו אולי יש לכם תקלה באתר…

  4. לא ברור למה זו הונאה אם זה נכס שלהם. לא פה ולא בעמוד של קשת. קצת נשמע שדווקא אתה מייצר פייק ניוז ולא הם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים