המזבלה ו-'מנהלי שיווק מצייצים' בשת"פ תוכן חדש

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

קבוצת ה-Mizbala מרחיבה את פעילותה בדיגיטל ומשיקה בשיתוף פעולה עם קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' אתר תוכן חדש. השקת האתר מגיעה במקביל לציון שנתיים של פעילות עבור קהילת השיווק התוססת שמונה למעלה מ-5,600 חברים, חלקם מאנשי ונשות השיווק והניהול של המותגים והמפרסמים הגדולים ביותר בישראל.

קהילת השיווק, 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה לפני כשנתיים על ידי אמיר שניידר, לירן פורמן וטל ספיבק יוצאת לפלטפורמת עצמאית חדשה שעולה תחת הדומיין Shivuk.me. האתר החדש, ישלב עידכוני חדשות, טורים מקצועיים, מידע אודות אירועים ומפגשים של הקהילה והטבות שונות לחבריה. בנוסף, יאגד תחתיו את כל שיתופי הפעולה של 'מנהלי שיווק מצייצים' , בעבר ובהווה, בהם: מצעד הפרסומות עם וואלה! חדשות, מדור ההיכרות עם המזבלה, 'מדד המדוברות' עם חברת ויגו מקבוצת קו מנחה ודירוג המותגים בפייסבוק, שנעשה בשיתוף פעולה עם חברת SpyTheNet.

האתר החדש יאפשר למזבלה ולמנהלי שיווק מצייצים להעניק חשיפה רחבת היקף וראשונה מסוגה בתחום בישראל שפונה לקהלים נרחבים אך ממוקדים, בהם אנשי שיווק, פרסום, יחסי ציבור ותקשורת. בלוג המזבלה יתמקד מעתה בסיקור נרחב יותר של עולם הדיגיטל המתחדש, ובשבועות הקרובים ישיק הבלוג מתכונת פעילות חדשה, שתאפשר למשרדי פרסום ומפרסמים להמשיך להשתלב בתוכן האתר תוך תמיכה בתחזוקתו ובצוות כותבים.

אמיר שניידר, ממייסדי הקבוצה: "אנו שמחים וגאים להשיק ביחד עם המזבלה אתר חדש לקהילת השיווק 'מנהלי שיווק מצייצים' שמציינת שנתיים של פעילות. האתר החדש יאגד בתוכו מגוון רחב של נושאים וקטגוריות מעולמות השיווק והפרסום. אנו רואים באתר החדש מוצר משלים לקהילה הפעילה והתוססת העוסקת בשיווק עם זרקור מיוחד על אנשי השיווק חברי הקהילה, זרקור על מהלכי שיווק, עדכון אודות אירועים וכנסים שיווקיים ועוד. אנו מודים לדורי בן ישראל על האמון לאורך הדרך ומזמינים את אנשי השיווק והפרסום לעקוב אחר הפעילות באתר הבית של קהילת השיווק".

האתר החדש של מנהלי שיווק מצייצים
האתר החדש של מנהלי שיווק מצייצים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. מחפשת את הטלפון של מנהל השיווק של רשת ספייס … מנסה ללא הצלחה לקבל את הנייד בסניפים ( יש היררכיה זו התשובה ) למי שמכיר או יודע אשמח לתשובה . זו לא שרה נתניהו …. Lol

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים