זמיר דחב"ש מחזק את הקשר עם מקאן תל אביב, נבחר לנהל את המשברים של חברת פז

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

יועץ התקשורת ומנהל המשברים זמיר דחב"ש ומשרדו 'שלום תל אביב' שבבעלות משותפת עם השותפה רינת פרידמן, יחליפו את משרד היח"צ גילאב תקשורת, בניהול תקציב יחסי הציבור והמשברים של חברת האנרגיה והדלק פז. כך פורסם באתר אייס. בחמש השנים האחרונות, תקציב פז טופל על ידי במשרד גילאב תקשורת שבבעלות אבי שוברט ומשה גל. זהו לקוח נוסף מבין כמה וכמה שיחלוק דחב"ש ביחד עם משרד הפרסום מקאן תל אביב שמטפל בתקציב הפרסומי של פז. דחב"ש גם משמש כמשרד היח"צ של מקאן תל אביב עצמו.

אחד מלקוחות הדגל הבולטים של 'שלום תל אביב' היא חברת פייסבוק ישראל שבניהולה של עדי סופר תאני. פייסבוק זוכה בשנה החולפת לביקורת קשה על התנהלותה בישראל, מה שגם הוביל למספר מחאות כנגד דחב"ש עצמו. הזכורה שבהן היא מחאת 'באים לבנקאים' שדחב"ש סייע בחיסולה.

ולמרות הביקורת, דחב"ש מקבל לאחרונה שורה של תקציבי משברים מכובדים, בהם חיפה כימיקלים בעקבות משבר מכל האמוניה במפרץ חיפה, האוליגרך דוד דוידוביץ' שהתמודד על רכישת גלובס ונמצא בהליך משפטי לאחר שערער על הפסדו במכרז וחברת כתר פלסטיק.

גם הפעם מושך דחב"ש בעיקר לקוחות שצריכים ניהול משברים והצנעת סיקורים. בפברואר השנה מנכ"ל "פז" יונה פוגל נחקר באזהרה ביחידת להב 433 בחשד למתן שוחד ובמקביל כ-400 עובדי בית הזיקוק באשדוד שבבעלות 'פז' הכריזו על סכסוך עבודה וזאת בעקבות סירוב ההנהלה להיענות לדרישותיהם בנושאי שכר והטבות כלכליות אחרות. כפועל יוצא מכך, דחב"ש גם יהיה דמות דומיננטית בטרפוד וסיקול מחאות הגז והמשאבים הטבעיים.

שלשום נחשף במזבלה כי דחב"ש גם משמש כיועץ "סוד" בקמפיין ההסתדרות של שלי יחימוביץ'. מערכת היחסים בין דחב"ש לחברת הכנסת ארוכי שנים, וכללו תרומות לקמפיין הבחירות ועבודה משותפת על הקמפיין למפלגת העבודה.

זמיר דחב"ש סירב להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים