גיא הוכמן מציג: סרטון פיוס עם הציבור החרדי בבני ברק

גיא הוכמן, רשת
גיא הוכמן, רשת

כשבועיים לאחר שהתברר כי סרטון של זכיינית ערוץ 2 'רשת' שצולם ביום השואה בבני ברק והציג כיצד צמד חרדים קורעים את דגל ישראל, בוים לצורך פרובוקציה, גיא הוכמן – כתב הוידאו של 'רשת' שפוטר בעקבות כך מעבודתו ביחד עם העורך אורי שצ'יגובסקי, מציג את סרטון הפיוס שלו, במסגרתו יצא לרחובות בני ברק וביקש סליחה מהציבור החרדי.

כזכור, הסרטון של 'רשת' שפורסם בעמוד הפייסבוק ובאתר של הזכיינית הצליח ליצור סערה במגזר החרדי עם למעלה מ-450 אלף צפיות בטרם הסרתו. כשעות ספורות לאחר שפורסם הסרטון, כבר נשמעו קולות בתקשורת החרדית שטענו כי הסרטון מפוברק. כיומיים לאחר תחילת הפרשה, המזבלה חשפה תיעוד של מצלמות אבטחה בבני ברק שהוכיחו כי הוכמן הכיר את הצעירים ששברו לטענת 'רשת' את הדגל ובאותו ערב פורסם בדה מרקר כי לאחר בירור, הנהלת 'רשת' החליטה על סיום תעסוקתם של הוכמן-שצ'יגובסקי שגם ביקשו סליחה, איש איש בדרכו ובפרופילו.

למרות המהומה והקריאה לפיטוריהם של כתבי 'רשת', במגזר החרדי היו דווקא סלחנים ודמויות בולטות בתקשורת החרדית והדתית-לאומית, בהם מלך זילברשלג מתאגיד 'כאן', פרסמו סדרה של סטטוסים, ציוצים והפיצו הודעות באווטאסאפ שקראו לסלוח להוכמן ולהחזיר אותו לעבודה. במקביל בציבור החרדי דרשו את התנצלותה של הנהלת 'רשת' אולם זו לא הגיעה עד כה באופן רשמי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. עד שעשה משהו שיכול היה להתפרש כבקשת סליחה אמיתית, הוא החליט להמשיך בדאחקה. עצוב ומביך. בעיקר עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No data was found

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים