איגוד השיווק: אריאלה וייס-שיפנבאור מ'מחלבות שטראוס' היא אשת השיווק של חודש אפריל

אריאלה וייס-שיפנבאור // צילום: סיון פרג' / בולטון פוטנציאל
אריאלה וייס-שיפנבאור // צילום: סיון פרג' / בולטון פוטנציאל

אריאלה וייס-שיפנבאור, מנהלת השיווק של מחלבות קבוצת שטראוס, היא אשת השיווק של חודש אפריל, כך מודיעה הבוקר ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. וייס-שיפנבאור, בעלת 19 שנות ניסיון בתחום השיווק, הצטרפה לחברת עלית (שטראוס) בשנת 1998. משם עברה ב-2003 לאייש תפקיד מפתח במטה השיווק האירופאי של חברת פפסיקו (PepsiCo) בברצלונה, בו שימשה כמנהלת השיווק של מותגי הצ'יפס והחטיפים המלוחים של פריטו-ליי; Lay's ו-Ruffles.

ב-2006 שבה וייס-שיפנבאור לישראל ומונתה לתפקיד מנהלת השיווק של חטיבת החטיפים המלוחים של שטראוס ופפסיקו פריטו-ליי. לאחר מכן הייתה במשך 4 שנים מנהלת התקשורת השיווקית ומנהלת המתודולוגיה של שטראוס, ומאז 2014 משמשת כמנהלת השיווק של מחלבות שטראוס.

על פי ועדת השיווק, הבחירה בוייס-שיפנבאור מגיעה לאור על הובלת המהפכה שביצעה החברה בתחום המעדנים והיוגורטים עם טיפול נקודתי בהתאם לצרכים צרכניים בלתי מסופקים, ומענה מותאם לצרכים אמיתיים של סגמנטים שונים באוכלוסייה.

אריאלה וייס-שיפנבאור // צילום: אונלייף, הדס גולדשטיין
אריאלה וייס-שיפנבאור // צילום: אונלייף, הדס גולדשטיין

לאחר קיפאון של מספר שנים שהחלו עוד בימי המחאה החברתית, רק בשנתיים האחרונות, שוק מוצרי החלב בדגש על חטיבות המעדנים, החל להתעורר עם השקת מוצרים חדשים, הרחבת סדרות המוצרים הקיימות וגיוון ההיצע לצרכן.

בשטראוס החליטו להתמקד בשני עוגנים מרכזיים; בקטגוריית היוגורט (דנונה) והמעדנים (מילקי וספלנדיד). החברה השיקה מוצרים חדשים לישראלים העוסקים בפעילות גופנית בדמות סדרת דנונה פרו העשירה בחלבון ולאחריה סדרת הפרו טריפל זירו. בקטגוריית המעדנים, השיקה החברה את מילקי מוס שלווה בשפה תקשורתית חדשה ויוצאת דופן עם יוצר הרשת רועי כפרי והרחבת המותג ספלנדיד לקטגוריית המעדנים למבוגרים. כתוצאה מהמהלך, כך על פי איגוד השיווק, המהלך זכה לגידול במכירות דנונה בכ-10%, מילקי בכ-6% אחוזים וספלנדיד בכ-8.4% בנתח השוק.

ועדת השיווק: "אריאלה יצרה פתרונות שיווקיים המתרגמים את האסטרטגיה העסקית של הנהלת מחלבות שטראוס, המהלכים השיווקים הצליחו לבלום ירידה ולהפוך את המגמה לצמיחה בזכות זיהוי נכון ומדויק של דרישות הצרכנים ומתן מענה לצרכים החדשים. החברה ממשיכה במומנטום החיובי וצומחת בנתחי שוק המעדנים וכלל המחלבה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים