סערת בוקרשט: כתב חדשות 2 עמרי קרונלנד הושעה מתפקידו

עמרי קרונלנד
עמרי קרונלנד

בעקבות חשיפתה של שרון שפורר באתר 'המקום הכי חם בגיהנום' על התערבות הפקת 'אולפן שישי' בביום כתבת "מסיבת הרווקים" בבוקרשט וכבר יש את מי שמשלם את המחיר היקר שנלווה לתופעת ה'פייק ניוז'. לאחר ישיבת חירום שהתקיימה הבוקר במעמד בכירי חברת החדשות, הוחלט על השעייתו המיידית של כתב חדשות 2 עמרי קרונלנד. במקביל להשעייה, גם עורך אולפן שישי איתי דנקנר, הקדים את החופשה המתוכננת בשבועיים, ויצא אליה באופן מיידי.

במייל ששיגר דנקנר לעובדי מערכת 'אולפן שישי' נכתב: "ביום שישי האחרון שידרנו כתבה על תופעת הבילויים הפרועים של הישראלים בבוקרשט. ניסינו להראות את ההתנהגויות הבזויות של הבליינים. הנחנו שהביקורת על מעשי הבליינים תובן מהדברים ששודרו מבלי שיש שורה של הסברים המסתייגים מהדברים. מסתבר שהדברים לא הובנו כך על ידי כל הצופים. בנוסף, עלו טענות על אחת הסצינות בכתבה. בימים האחרונים ערך המנכ״ל אבי וייס בדיקה מעמיקה בכל הקשור להכנת הכתבה, ובדק איתי ועם המעורבים בהכנתה את השתלשלות האירועים".

עוד הוסיף כי: "מהתחקיר עולה שהיו כשלים בתהליך הכנת הכתבה. אני לוקח על כך אחריות מלאה, כעורך התוכנית. אנו מקפידים על אתיקה עיתונאית ולוקחים אחריות כשאנחנו טועים. זה מה שאני מצפה מכם, וזה מה שאני מצפה מעצמי. החלטתי להקדים את נסיעתי לטיפול רפואי בחו״ל ועם שובי נמשיך להפיק לקחים מהאירוע הזה ונצא ממנו מחוזקים".

העיתונאית שרון שפורר פירסמה בפייסבוק: "בעקבות חשיפת המקום הכי חם בגהנום על הפקת הלימוזינה והבחורה בכתבה על בוקרשט איתי דנקנר העורך של אולפן שישי הודיע כי יצא לחופשה מוקדם מהצפוי עם תאריך חזרה לא ברור ועמרי קורלנד הכתב הושעה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים