נייצ'ר ואלי זכה באות "מותג על" מטעם ארגון סופרברנדס ישראל

Nature Valley - סופרברנדס
Nature Valley – סופרברנדס

ארגון סופרברנדס (Superbrands) אותו מובילים בישראל ערן יסעור ואתי עמיעד, בחר במותג חטיפי הדגנים נייצ'ר ואלי (Nature Valley) של תאגיד ג'נרל מילס, כמותג העל לשנת 2017 בתחום חטיפים וממתקים וכזוכה באות "בחירת הצרכנים". ארגון ה-Superbrands פועל ב-70 מדינות כולל ישראל ומעניק את התואר היוקרתי למותגים ולמנהלים על הצטיינות שיווקית וניהולית בסטנדרטים עולמיים.

מהארגון נמסר כי התואר מעיד על עוצמת הקשר שיצר המותג בינו לבין הצרכנים במדינה, ועל כך שהמותג מספק לצרכנים תועלות מוחשיות ורגשיות יותר ממותגים אחרים. הבחירה נעשית על ידי צוות שופטים וההכרעה על ידי מדגם מייצג של מאות צרכנים.

Nature Valley שתקציב הפרסום שלה בישראל מטופל בפרסום אברהם, היא החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי דגנים ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה, כשהחלה לייצר את חטיפיה כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ על ידי ליימן שליסל.

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק קמעונאי בחברת ג'נרל מילס ישראל: "אנחנו שמחים להצטרף לנבחרת המכובדת של מותגי העל בישראל. התפקיד שלנו הוא להקשיב לצרכנים, להשתנות ולהתחדש. אנחנו מאמינים שאם נעשה את זה נכון נקבל הכרה חיובית מהצרכנים ונמשיך לשגשג."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים