במקום לשלם משכורת ל-1,200 עובדים: גלובוס מקס שוכרת את זמיר דחב"ש להצניע סיקורים תקשורתיים

זמיר דחב"ש, קרדיט: נדב CJ (אייס)
זמיר דחב"ש, קרדיט: נדב CJ (אייס)

שלום תל אביב, משרדם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן נבחר לטפל במשבר התקשורתי העמוק אליו נקלעה רשת בתי הקולנוע גלובס מקס, כך פורסם באתר 'ביזפורטל'. רשת בתי הקולנוע שנקלעה לקשיים כספיים, לא שילמה משכורות לעובדיה במהלך חודש מאי, כאשר מדובר בלמעלה מ-1,200 עובדים של גלובוס מקס שלא קיבלו שכר ובמקום זאת תשלם החברה ל'שלום תל אביב' בכדי שיצניע סיקורים תקשורתיים בנושא ויטפל במשבר אליו נקלעה החברה.

למרות להיט הקיץ בכיכובה של גל גדות (וונדר וומן), חברת גלובוס מקס (Globus Max), מפיצת הסרט שמפעילה כ-12 בתי קולנוע בישראל, לא שילמה משכורות לכ-1,200 עובדים. על רקע ההתפתחויות, בחברה העדיפו דווקא להעסיק את משרד 'שלום תל אביב' שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שיטפל במשבר. את עובדי גלובוס מקס מייצגת חברת עורכי הדין חיות גרינברג שמתמחה בשיקום חברות והקפאת הליכים.

גלובוס מקס
גלובוס מקס

גלובוס מקס שנמצאת בבעלות משקיעים אמריקאים, בהם איש העסקים היהודי בנט קפלן שהודח לאחרונה מתפקיד היו"ר, מעסיקה כ-1,200 עובדים ב-12 בתי קולנוע בפריסה ארצית ועוד כשני בתי קולנוע חדשים שעל פי החברה צפויים להיפתח בקרוב.

אי תשלום השכר לעובדים מגיע בתזמון לא אידיאלי במיוחד עבור גלובוס מקס שבימים אלה מקרינה את הלהיט ההוליוודי בכיכובה של גל גדות. בגלובוס מקס נאלצים להתמודד עם מספר גורמים שמכבידים על קיומה, בהם התפתות עולם התוכן הטלוויזיוני שמכניס הביתה שירותי תוכן עדכניים ובכך מעודד את צרכני התוכן להדיר את רגליהם מאולמות הקולנוע, והקיבעון של הגולשים בתוך פייסבוק, חברה אותה מייצג דחב"ש בישראל.

באוגוסט 2014, חתמו קפלן וקבוצת משקיעים אמריקאים, בהם משה-אל שטראוס, על העברת השליטה ברשת בתי הקולנוע מידיו של יורם גלובוס. לאור כך שמדובר בחרה בפרטית, פרטי העסקה לא פורסמו. למעט בית הקולנוע בפתח תקווה, כל בתי הקולנוע של הרשת פעלו בשבת, דבר אשר לא השתלב עם אורח החיים הדתי שמנהל קפלן. לאור כך, הצטרף לגלובוס מקס שותף שאינו יהודי בכדי שיהווה "גוי של שבת".

מהנהלת גלובוס מקס מסרו בתגובה: "אנו עושים כל שביכולתנו לשלם את המשכורות לעובדים בהקדם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים