הצצה למשרדים החדשים של פרסום True (רובי ברזני) ברמת החייל

הנהלת true
הנהלת true

משרד הפרסום True, לשעבר ברזני לוי, עבר באחרונה הליך מיתוג מחדש, במסגרתו גם עבר למשרדי החברה החדשים ברמת החייל. המשרד, בבעלותו ובניהולו של רובי ברזני, פועל במתכונת של Full Service Agency ומעסיק למעלה מ-30 עובדים במחלקות שונות, בהן; פלנינג, קריאייטיב, תקציבאות, סושיאל, רכש מדיה, דיגיטל, סטודיו והפקה.

רובי ברזני - צלם: רן בירן
רובי ברזני – צלם: רן בירן

המשרדים החדשים של true שממוקמים במגדלי זיו ברמת החייל, מתפרסים על פני כ-500 מ"ר ועוצבו על ידי האדריכלית שלומית זלדמן. החללים עוצבו בקונספט ייחודי המאפיין את המשרד ואנשיו ומעניק ביטוי לאופן העבודה והמחשבה הייחודי והיצירתי שלו. כמו כן, בתהליך העיצוב ניתן דגש על תהליכי העבודה, על מנת ליצור חיבור נכון בין המחלקות השונות, להשרות אווירה נעימה ונוחה ולהעניק פרטיות לעובדים – בין אם מדובר בחדר סגור או במרחב פתוח.

משרדי true, צילום: עמית גושר
משרדי true, צילום: עמית גושר

ברזני לוי החל את דרכו ב-2010, כאשר למפני מספר חודשים יצא למהלך מיתוג מחדש ושינה את שמו ל-True (טרו אדוורטייזינג). הצוות הניהולי הבכיר של המשרד, כולל את רובי ברזני שמשמש כמנכ"ל ובעלים, מריה קניגין ברזני – סמנכ״לית לקוחות ופיתוח עסקי ושותפה, שחף לוי – סמנכ״ל קריאייטיב ושותף, ליאור נויפלד – סמנכ"ל אסטרטגיה ושותף, רועי קיש – סמנכ״ל דיגיטל ושותף ורותם באום – מנכ"ל True Media.

משרדי true, צילום: עמית גושר
משרדי true, צילום: עמית גושר

עם כניסתם למשרדים החדשים, מסר ברזני: "אני אנצל את ההזדמנות להודות לכל אנשי True המדהימים על האמונה בדרך, על המחויבות, על המסירות, על המקצוענות ועל הנתינה הגדולה שלכם. אוהב אתכם עד שדרות מדיסון וחזרה".

משרדי true, צילום: עמית גושר
משרדי true, צילום: עמית גושר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים