בנימין נתניהו: כל גופי החדשות הישראלים הם פייק ניוז (מלבד קבוצת ישראל היום)

בנימין נתניהו, אילוסטרציה + מתוך פייסבוק
בנימין נתניהו, אילוסטרציה + מתוך פייסבוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לסחוט עד תום את המושג פייק ניוז (חדשות מזויפות). הפעם מפרסם רוה"מ בעמוד הפיסיבוק שלו, כרזה נגד כלי התקשורת בישראל בה נכתב בגדול: "Fake News" לצד הלוגואים של חדשות 2, ערוץ 10, ynet, הארץ, וואלה! News, דה מרקר ו-Mako, או בקיצור כל גופי החדשות המרכזיים בישראל מלבד נכסי קבוצת ישראל היום.

פייק ניוז עפ"י ביבי
פייק ניוז עפ"י ביבי

בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של נתניהו נכתב: "השיטה של הפייק ניוז פשוטה: מדביקים תמונה של ראש הממשלה על כותרות מפוצצות עם האשמות חסרות בסיס ומצפים ששטיפת המוח תעשה את העבודה על דעת הקהל. בעבר זה אכן הצליח להם כשקיבלנו את ברק ב-1999 עם ״שחר של יום חדש״ ואוטובוסים מתפוצצים בכל שני וחמישי. לצערם בימינו זה כבר לא הולך להם, מפני שלעם ישראל יש פתחון פה להגיד את דעתו ואת האמת – ולחשוף את שקריהם באמצעות הרשתות החברתיות."

מוקדם יותר היום ביקש ראש הממשלה מגורמים בסביבתו ומשרי הליכוד וחברי כנסת המקורבים אליו, לצאת לקמפיין תמיכה בו. במסגרת התייעצות שכינס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, על רקע הפרשות הפליליות שבהן נקשר שמו של נתניהו בעת האחרונה ופרסום דוח מבקר המדינה בעניין ניגוד עניינים בשבתו כשר התקשורת, וכן לקראת מה שהוגדר על ידי אחד ממקורביו של נתניהו כ"בליץ תקשורתי".

נתניהו הציג בפגישה את גרסתו לפרשת הצוללות ולדוח המבקר, ואמר כי מדובר ב"קמפיין של יריבים פוליטיים וכלי תקשורת, שחברו יחד כדי להרשיע אותי, למרות שחפותי עדיין עומדת, וכדי להפיל אותי ואת הליכוד". ראש הממשלה עוד ביקש ממקורביו "להתגייס להגנה על האמת נוכח מסע ההכפשה המתוזמן שמתנהל בתקשורת", והוסיף: "אי אפשר להאשים את ראש הממשלה בכל חקירה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים