מיכל הקטנה והצמאה: הפרזנטורית של תמי4 בכלל מעדיפה לשתות נביעות

מיכל הקטנה - מעדיפה נביעות
מיכל הקטנה – מעדיפה נביעות

מיכל הקטנה, הפרזנטורית של תמי4 בכלל מעדיפה לשתות נביעות: אחת ממילות הבאזז של מפרסמים רבים היא יצירת נאמנות מותגית בקרב הצרכנים, אולם מה קורה כשדווקא הפרזנטורית של המותג מעדיפה את החברה המתחרה? הסיפור של מיכל הקטנה הוא דוגמא מצויינת לכך שאפילו הפרזנטורים של החברות מהגדולות בישראל, אינם שומרים על נאמנות למותגים אותם הם מפרסמים. ואולי הם בכלל לא האמינו בהם מלכתחילה.

קבוצת שטראוס מים בעלת מותג המים המסוננים תמי4, השיקה בתחילת 2017 מהלך רחב היקף תחת הכותרת "סיגל הצמאה" באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי וזאת במטרה לעודד ילדים לשתות יותר מים. סרטון הפרסומת של תמי4 שרכב על ז'אנר קלטות הילדים ובעיקר על התודעה שהתפתחה סביב כוכבת הילדים מיכל הקטנה (מיכל ויצמן), הצליח להרגיז את ויצמן שטענה כי בתמי4 השאילו מוטיבים רבים מדמותה "מיכל הקטנה" לרבות תלבושת ושיר דומים.

פרסומת סיגל הצמאה

לאור הקמפיין, מיכל הקטנה החליטה להגיב ופירסמה סטטוס בו אמרה נחרצות כי מיכל הקטנה האמיתית שותה רק מים מינרליים: "אפרופו הפרסומת של ברי המים המסוננים עם סיגל הצמאה, אז אני ממש לא צמאה למים שלהם, ואני גם אספר לכם סוד: אני, מיכל הקטנה האמיתית, בכלל שותה רק מים מינרלים".

בינתיים עברו כמה חודשים ולאחר הצלחת הקמפיין של תמי4 (שטראוס מים) בו כיכבה הקומיקאית עדי חבשוש בתפקיד "סיגל הצמאה" החליטו בשטראוס מים להרים את הכפפה וכקמפיין המשך שעלה לאוויר בימים האחרונים ונמצא בשיאו, גייסו את מיכל הקטנה שהצטרפה לסיגל הצמאה בקליפ שיווקי משותף שאף הוא נועד לעודד ילדים לשתות יותר מים.

פרסומת סיגל הצמאה ומיכל הקטנה

אחרי שגוייסה לקמפיין של תמי4, הסטטוס של מיכל הקטנה נמחק באורח פלא מפייסבוק, ככל הנראה במטרה שלא לסתור את בחירתה כפרזנטורית של מותג שאינו מים מינרליים. אולם לידי המזבלה הגיעה לכידת מסך שלו.

מבוכה נוספת עבור תמי4 מגיעה אמש באינסטגרם, לאחר שהעיתונאי צחי קומה פירסם אינסטגרם סטורי (תמונות וסרטונים שנעלמים אחרי 24 שעות), בו נראית מיכל הקטנה דווקא מתענגת על בקבוק מי נביעות – כאמור המותג המתחרה של תמי4.

מיכל הקטנה אמש עם בקבוק נביעות
מיכל הקטנה אמש עם בקבוק נביעות

זהו מקרה נוסף שבו פרזנטורים של מותגי על אינם שומרים על נאמנותם למותגים אותם הם מפרסמים. ב-2016, גל גדות, שמשמשת כפרזנטורית של מותג הסלולר "וואווי" העלתה בדף הפייסבוק שלה תמונה שפירסמה דווקא את החברה המתחרה – אפל. לאחר שגולשים רבים הגיבו לגדות כי מדובר בטעות מביכה, הדוגמנית-שחקנית נאלצה להסיר את הסטטוס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים