דירוג יוני 2017: גל גדות שוברת את פייסבוק, בנימין נתניהו נחלש אך עדיין ראשון מבין הפוליטיקאים

דירוג הפייסבוק
דירוג הפייסבוק

אחרי הפוגה קלה, דירוג עמודי הפייסבוק הפופולארים בישראל חוזר עם עיצוב ורטיקלי חדש. כמדי חודש המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חושפות את דירוגי עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר, הדירוג הראשי כולל מעתה רשימת 50 עמודים, לצד דירוגי נישה משתנים; עמודי חדשות, מותגים, פוליטיקאים ועוד.

דירוג 50 העמודים | להורדת PDF מלא
במקום הראשון של חודש יוני מתמקמת הוונדר-וומן הישראלית גל גדות שמאז יציאת הסרט לאקרנים הפכה למגה-סלבריטאית ברשתות החברתיות עם למעלה מ-78 אלף אינטראקציות בממוצע לכל סטטוס. במקום השני עמוד הפייסבוק 'ישראלים מצייצים' של דניאל שטרית, ששומר על מיקום גבוה עם 10.4 אלף אינטראקציות. במקום השלישי עמוד הפייסבוק של הקומיקאי שחר חסון עם 8.1 אלף, עמוד הצינור מתברג במקום הרביעי עם 7.6 אלף. באחרונה הודיע מנחה הצינור גיא לרר על עזיבת הערוץ לזכיינית ערוץ 2 רשת. את מקומו של לרר יתפוס טל ברמן.

דירוג ה-50
דירוג ה-50

במקום החמישי מתברג עמוד הפייסבוק "מה היינו עושים בלי מוזיקה" עם 6.5 אלף אינטראקציות. עמוד הישראליות, מותג הוידאו והתוכן המותגי של mako עושה חיל בפייסבוק בזכות תכנים ויראלים ומתברג במקום השישי עם למעלה מ-6 אלף אינטראקציות. דניס צ'רקוב נחלש מעט ומתברג במקום השביעי עם 5.5 אלף אינטראקציות, עמוד צה"ל חוזר לעשירייה הראשון במקום השמיני, לאחריו ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחלש אף הוא ועמוד חינמי שחותם את העשירייה הראשונה עם 5.3 אלף אינטראקציות. לראשונה בדירוג ה-50, אין שום עמוד שמוציא טראפיק (קרי אתרי חדשות), דהיינו השינויים המתמשכים באלגוריתם של פייסבוק ממשיכים לפגום באינטראקציות של עמודי הטראפיק (עמודים שמוציאים קישורים חיצוניים).

דירוג הפוליטיקאים | להורדת PDF מלא
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתברג במקום הראשון מבין הפוליטיקאים עם 5.4K אינטראקציות, ירידה של כ-1000 אינטראקציות בממוצע מחודשים קודמים. ישראל כ"ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין, מתברג במקום השני בזכות מימון כבד של סטטוסים עם 4.4K אינטראקציות, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' אף היא נחלשה, ככל הנראה לאור קמפיין ההסתדרות, מתברגת במקום השלישי עם 3.6K אינטראקציות. לאחריה חברת הכנסת ציפי לבני, השר נפתלי בנט, השרה מירי רגב שלמרות הפרובוקציות לא מצליחה למקסם את הבאזז לטובת אינטראקציות, השר יאיר לפיד, דני דנון, חברת הכנסת מרב מיכאלי ואת רשימת ה-10 חותם השר משה כחלון.

דירוג הפוליטיקאים
דירוג הפוליטיקאים

דירוג המותגים | להורדת PDF מלא
מותג קליק (יוניליוור) שמנוהל ע"י גרייט דיגיטל מתברג במקום הראשון עם מספר שיא של 5.2K אינטראקציות ממוצעות. לאחריות עמודי אדידס כדורגל, עמוד יד2, עמוד מטרנה, עמוד אדידס ריצה, עמוד חברת האופנה Next, עמוד בזק, עמוד פיוז-טי, עמוד אגד ואת העשירייה הראשונה של המותגים חותם עמוד אל על.

דירוג המותגים
דירוג המותגים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים