לילך בן-ארצי לוי מונתה למנהלת הדיגיטל הראשית של מכבי שירותי בריאות

לילך בן-ארצי לוי
לילך בן-ארצי לוי

כשלוש שנים לאחר שהצטרפה למכבי שירותי בריאות על תקן מנהלת תחום שיווק דיגיטלי, לילך בן-ארצי לוי זוכה לקידום פנימי ומתמנה לתפקיד מנהלת הדיגיטל הראשית (צ'יף דיגיטל אופיסר – CDO) של מכבי. את בן-ארצי לוי שחונכת תפקיד חדש כאחראית פעילות הדיגיטל של מכבי, תחליף נועה פרידנברג.

ב-3 השנים האחרונות שימשה בן-ארצי לוי כמנהלת השיווק הדיגיטלי של מכבי שירותי בריאות ולאחרונה בעקבות שינויים פנימיים הוחלט להקים מחלקה חדשה שתנהל את כל פעילות הדיגיטל של הארגון ולמנות את בן-ארצי לוי לעמוד בראשה. במסגרת תפקידה תנהל את כלל השירותים והנכסים הדיגיטליים של הארגון בנוסף לפעילות השיווק הדיגיטלי.

במהלך הקדנציה שלה כמנהלת השיווק הדיגיטלי הובילה מהלכים וקמפיינים ומיצבה את מכבי כשחקן מרכזי ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית בכלל. בין הקמפיינים שהובילה זכור במיוחד, קמפיין אדיר מילר מאלתר אשר זכה לאחרונה בפרס האפי בקטגוריית שירותים ופנאי. באוקטובר 2016, נבחרה בן-ארצי לוי ע"י ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, לאחת הנשים המשפיעות בסצינה.

לילך בן-ארצי לוי מסרה: "ב-3 השנים האחרונות, מכבי הפכה לבית עבורי ואני גאה ונרגשת לחנוך תפקיד חדש לארגון ולי. אני בטוחה שהתפקיד יביא איתו אתגרים מרתקים ואני מוכנה לקראתם. אני שמחה להיות חלק מארגון שהשכיל לקחת את הדיגיטל ולתת לו את המקום הראוי לו מתוך הבנה שזו הזירה המרכזית בה נמצאים היום מרבית חברי מכבי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים