קריאייטורס: יוצרי תוכן ינהלו את עמודי המותגים – הסוכנות החדשה של ערן ניזרי

ערן ניזרי
ערן ניזרי

סוכנות משפיעני הרשת Leaders שבבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי בית קונספטים, משיקה סוכנות דיגיטל חדשה תחת השם "קריאייטורס" (CREATORS) ומציעה לראשונה בארץ מודל עבודה ייחודי, במסגרתו יוצרי תוכן בעלי מספר עוקבים גדול, הקשורים לערכי המותגים ינהלו את עמודי המותגים בעצמם.

עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים על ידי תקציבאים החולשים על מספר עמודים רשמיים, לעיתים עשרות עמודים וזאת ללא התמקצעות בתחום פעילות המפרסם. במודל החדש המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן והקופי-קריאטור, כאשר בין המותגים שכבר החלו לעבוד על פי מודל זה ניתן למצוא את אירוקה, בורגר ראנץ' ורשת קייוטו.

"אנו עדים כאן לשינוי מגמה בכל הנוגע לניהול עמודים של מותגים ברשתות חברתיות", אומר ערן נזרי מנכ"ל Leaders. האנשים שעושים את האינטרנט מנהלים עבור המותגים את עמודי הסושיאל, במקום תקציבאי פרסום אשר אין להם רקע וניסיון ביצירת תוכן. מדובר בחיבור טבעי, לא רק שמנהלי העמודים מכירים ומזדהים עם התוכן של המותג, הם יוצרים תוכן מקורי המצליח להביא עשרות אם לא מאות אלפי העוקבים. איזה מותג לא ירצה שקהל המטרה שלו יגיע אליו בזכות תוכן מקורי ואמיתי ע"י כוכב רשת מוכח?".

סוכנות המשפיענים Leaders
סוכנות המשפיענים Leaders

השימוש בכוכבי רשת לניהול עמודי מותגים הוא מודל חדש ומעניין המביא למותגים ערך משמעותי בעידן החדש של הרשתות החברתיות. בהקשר זה יש לציין כי מספר משרדי דיגיטל / סושיאל בהם גרייט דיגיטל (ג'ניה קיפניס, לי מלאך ועוד) ובלינק (גיא גולד), מעסיקים מזו תקופה אושיות רשת מוכרות כמנהלי תוכן בעמודי מותגים.

ללידרס מערכת טכנולוגית פרי פיתוחה הסורקת את הרשתות החברתיות ומאתרת את האנשים עם כמות העוקבים הגבוהה ביותר ואלה עם כמות האינגייג'מנט הגבוהה ביותר, לאחר האיתור, לידרס משייכים כל פרופיל לסיגמנט על פי התוכן הויזואלי של הפרויפיל לדוגמא: אופנה, לייף סטייל, פודיז, ספורט, בריאות, עיצוב פנים, צילום מקצועי, ביוטי ועוד. פרופילים בעלי תוכן ויזואלי מקורי ומובהק משוייכים כקרייאטורים, פרופילים מפייסבוק הידועים ככותבי רשת המצליחים להשיג עשרות אלפי לייקים לכל פוסט משוייכים כקריאטור קופי, יחד לידרס יוצרים לכל מותג צוותון של יוצר תוכן ויזואלי וכוכב קופי ויוצקים גאנט עבודה חודשי ומקורי.

בתוך כך, רשת בורגר ראנץ' משתמשת בשירותיה של עמית זנקרן – אושיית רשת ויוצרת תוכן המיוצגת בלעדית בלידרס. אל הרשת מצטרפים מפרסמים נוספים שיתנו לקריאייטורס לנהל את נוכחות הסושייאל שלהם, בהם קפה גרג, מרטל מבית פרנו ריקארד, קיוטו, תכשיטי באלטו, אינוקים מותג הקורקינטים החשמליים, גט טקסי, מתחם שרונה ועוד.

באחרונה פורסם במזבלה על מאבק שמתקיים בין שלושת סוכנויות משפיענים ישראליות שנקראות לידרים/Leaders. בתקופה הקרובה רשות הפנטנים תאלץ להכריע מי מהן בעלת סימן המסחר על השם וזו שתהיה רשאית להשתמש בו בזמן שככל הנראה יתר הסוכנויות יאלצו לשנות את שמן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אז מה בעצם לידרס עושים חוץ מלתווך בין משפיעני רשת ובין יוצרי תוכן? מה הערך המוסף שלהם חוץ מלגזור את הלקוח ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים