גיא הוכמן מצטרף לחטיבת התוכן השיווקי של וואלה! כעורך וידאו ראשי

גיא הוכמן
גיא הוכמן

אחרי השמועות על כוונתו להצטרף למערכת 'ערב טוב עם גיא פינס', גיא הוכמן נוחת בבית החדש שלו במערכת וואלה! news שם ישמש כעורך הוידאו הראשי בחטיבת התוכן השיווקי של וואלה! Brand News. על פי הדיווח באתר אייס, הוכמן ישתלב גם בתכנים נוספים של האתר, לרבות כתיבה ויצירת תוכן ויראלי וכן חיזוק ערוץ אושיות הרשת 'באזיט' (Buzzit) שהושק במרץ האחרון.

דריסת הרגל של הוכמן בתחום הייתה ב-2013 כשהשיק סדרת רשת מקורית בשם 'נייס גיא' ביו טיוב, ביחד עם עילי קמחי וידאומן. סרטוני נייס גיא זכו להצלחה ויראלית עם מיליוני צפיות ואיזכורים רבים ברשת. בעקבות ההצלחה, הוכמן נבחר ב-2014 ע"י וואלה לאחד מחמשת כוכבי הרשת המובילים בישראל ובמקביל החל לכתוב טור אישי באתר mako בשם "הבן של השכנה", ויצר וכתב מספר הפקות מקור עבור מאקו בהן "מחפש כיוון" ותוכנית המודחים של האח הגדול "אח עד הבית" ששודרה בעונה השביעית של תוכנית הריאליטי.

גיא הוכמן
גיא הוכמן

בנובמבר 2016 הצטרף למחלקת הדיגיטל של זכיינית ערוץ 2 רשת ככתב שטח מתוך מטרה לחזק את מערך הוידאו של רשת ולפתח פרויקטים בדיגיטל ובטלוויזיה. באפריל 2017 עמדו הוכמן והעורך אורי שצ'יגובסקי במרכזה של סערה ציבורית לאחר שביימו סרטון בבני ברק בו נראו שני חרדים שוברים את דגל ישראל. הוכמן ושצ'יגובסקי הואשמו כי יצרו פייק ניוז במכוון מתוך מטרה להשניא את הציבור החרדי. במזבלה נחשפו הקלטות של מצלמות אבטחה בבני ברק שהוכיחו כי מדובר בסרטון מפוברק ובעקבות כך שצ'יגובסקי והוכמן פוטרו מעבודתם.

לאחר הפיטורים הוכמן ושצ'יגובסקי התנצלו ואף זכו למחילה מצד קבוצה של אנשי תקשורת חרדים שאף קראו לבטל את פיטוריהם, אולם בין הוכמן לשצ'יגובסקי נוצר קרע לאחר שכל אחד מהם פירסם סטטוס שהטיל את האשמה על רעהו. כשבוע וחצי לאחר מכן צילם הוכמן סרטון פיוס עם הציבור החרדי בבני ברק ובמקביל פורסם כי הוא עתיד להצטרף למערכת ערב טוב עם גיא פינס. ביוני השתתף הוכמן בקמפיין שצחק על פיטוריו מרשת.

באחרונה צילם הוכמן פרויקט מיוחד עבור ערוץ הספורט לקראת פתיחת עונת הכדורגל. במקביל לעבודה במחלקת התוכן השיווק של וואלה! הוא צפוי לשמש גם ככתב שטח בתוכנית החדשה של גיא פינס בזכיינית קשת שתעלה לאוויר בעוד כשלושה שבועות.

על הצטרפותו לוואלה! מסר הוכמן: "שמח להצטרף לאתר התוכן והחדשות הגדול בישראל. שיהיה לנו בהצלחה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים