הבחורה הזו טוענת שיואב הצל אליאסי עשה פייק ניוז כשפירסם שהיא נדקרה ע"י ערבים

התמונה המצונזרת
התמונה המצונזרת

סטטוס שהתפרסם לפני שעות ספורות בעמוד הפייסבוק של יואב הצל אליאסי, מגולל סיפור של צעירה יהודיה שלכאורה נדקרה באכזריות ע"י שתי נשים ערביות אמש בנהריה. לצד הסטטוס, התפרסמה גם תמונה מטושטשת של אותה צעירה כבת 20, שעל פי הפרסומים של הצל: "הושחתו פניה". בין התגובות לסטטוס גם תגובתה של אותה צעירה שטוענת כי מדובר בסיפור בדוי. הצל מנגד טוען כי מדובר בסיפור אמיתי וכי הצעירה מכחישה את קיומו בגלל חשש לחייה.

"שלום לך הצל רציתי לשתף אותך על מקרה שקרה אתמול ולא מעניין לא את התקשורת ולא את המשטרה , אני גר בנהריה בשכונת טרומפלדור אתמול אחר הצהריים שני ערביות דקרו באכזריות נערה יהודיה בת 18 והשחיתו את פרצופה ודקרו אותה בכל חלקי גופה (נדקרה בבטן התחתונה בגב התחתון חתכו לה את הפנים) מי שדקר אותה זאת משפחה ערבית הסיבה שהם לא עצורים זה כי הם משת"פים ובגלל שהם משת"פים יש להם "רישיון" לדקור ולפשוע בלי להעצר וזה לא מקרה ראשון שזה קורה עם המשפחה הזאת זה מקרה שני ב8 חודשים , לפני כן דקרו אבא ובן ושלחו אותם לבית החולים במצב קשה , כמובן שלא עשו להם כלום השכונה ממש מפוחדת ממה שקורה בשכונה אנשים לא יוצאים מהבית אחרי 8 בערב בגלל המשפחה הזאת זה ממש הפך להיות בלתי נסבל מה שקורה ברחוב שלנו בגלל משפחה אחת של ערבים שממש רואים את השנאה שלהם כלפי היהודים". כך נכתב בסטטוס של הצל (השגיאות במקור).

הטוקבק של ת.פ
הטוקבק של ת.פ

אלא שבין התגובות לסטטוס, ניתן למצוא גם את זו של אותה צעירה שלכאורה נדקרה. ת.פ (השם המלא שמור במערכת), שהגיבה לסטטוס של הצל וכתבה: "הבוקר התעוררתי וראיתי תמונה של הפנים שלי מטושטשות קשורות לאיזה אירוע דקירות שיקרי שבו כביכול "דקרו אותי " בכל חלקי הבטן הפנים והגב". בזמן שאליאסי מואשם ביצירת פייק ניוז, הוא מנגד טוען כי לא מדובר בבדיה וכי הדוקרות הן אחיות של האקס הערבי של אותה צעירה, שככל הנראה מפחדת להגיש תלונה במשטרה ומגנה על המעשה המדובר.

ת.פ אף פירסמה הכחשה בפרופיל הפייסבוק שלה, שם כתבה: "אני אף פעם לא כותבת פוסטים אף פעם אבל חשוב לי לשתף אותכם במשהו שעברתי הבוקר התעוררתי וראיתי תמונה ישנה שלי עם פנים מטושטשות בעמוד של הצל וכתוב בתמונה ששתי ערביות שדקרו אותי בכל הפנים ובבטן והגב בבוקר העלתי סירטון של עצמי ללא סימן אחד של דקירה בגופי ושום מחבלים או מחבלות ושם חבלות ולא ערבי ולא אלף ערבים נגעו בי או יכולים לנגוע בי כניראה ששחכתם שמי שבוטח רק בהקדוש ברוך הוא. לא ייקרה לו שום דבר וחצי דבר אז שיהיה לכם יום מקסים ואל תשכחו שמי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד מי שלו מפחד מההאחד מפחד מכל אחד".

בתחילת השבוע הצל עלה לכותרות נרחבות לאחר שהדומיין שבו היה אתר אינטרנט שלו נרכש על ידי גולש שהשתמש בו לקמפיין עבור כרטיס אדי. הדומיין שישב על הכתובת VMK.co.il שימש בעבר את הצל לפרסומים שונים, אולם ככל הנראה בתחילת 2017 הצל לא חידש את התשלום השנתי והוא התפנה לרישום מחדש לאחרונה. ארז וולף שזיהה את ההזדמנות להטריל את הצל, וזאת לאור התבטאויותיו לביטול ההצטרפות לאדי, החליט לרכוש את הדומיין והעלה בו מיני קמפיין לעידוד תרומות איברים. לאחר כמה שעות סוערות, וולף הסכים להעביר לאליאסי את הדומיין.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. עידו יניב, תקשורת שמאלנית? מה הקשר…

    כתוב בסטטוס במפורש "בשכונת טרומפלדור אתמול אחר הצהריים שתי ערביות דקרו באכזריות נערה יהודיה בת 18". אתה צריך ללמוד לקרוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים