הצל לייט: יואב אליאסי השיל 45 ק"ג והוא עכשיו הפרזנטור של דיאטת יאמן דילייט

הצל לפני ואחרי
הצל לפני ואחרי

הצל של הראפר ואושיית הימין יואב אליאסי הצטמק משמעותית בחודשים האחרונים לאחר שהשיל כ-45 ק"ג ממשקל גופו. אליאסי שנחשב לדמות פופולארית ברשת החברתית עם למעלה מ-320 אלף אוהדים, לא מצליח למרות ההשפעה הגדולה על מאות אלפי ישראלים למשוך מפרסמים, שככל הנראה מעדיפים להתרחק מדעותיו הפוליטיות. הקמפיין המשמעותי שקיבל הצל בשנים האחרונות היה עבור לבנת פורן ב-2016, כאשר בין לבין לקח אליאסי חלק בהפקת מספר פרסומות, כמו זו של אפליקציית SessMe ובוטיק היין סער.

בתחילת 2017 חש אליאסי ברע בטיול משפחתי לצפון ואיבד את ההכרה. לאחר מספר בדיקות התגלה בבטנו חיידק טורף ורופאיו המליצו על ניתוח חירום ומעבר לאורח חיים בריא. לנוכח האיום כי יתכן ולא ישרוד שנה נוספת, אליאסי שבשיאו שקל 145 ק"ג, נכנס לניתוח מציל חיים ולמשטר דיאטה נוקשה במסגרתו הוריד כ-45 ק"ג ב-4 חודשים.

לאור המהפך, אליאסי הצטרף באחרונה כפרזנטור של דיאטת "יאמן דילייט" (Yemen De-Light) והוא מככב בימים אלה במודעות פרסומיות בעיתונות ובסרטון פרסומת שמציג כיצד נראה לפני ואחרי הדיאטה (והניתוח). במודעה שמתפרסמת בימים אלה בחינמון ישראל היום, נכתב בכותרת: "כולם רודפים אחרי, משמאל ומימין. היום כשאני 40 קילו פחות, יהיה להם הרבה יותר קשה לתפוס אותי. יאמן דילייט – בלי צל של ספק".

כולם רודפים אחרי הצל
כולם רודפים אחרי הצל

באתר הדיאטה אף מוצע מבצע אטרקטיבי שמתחבר לאג'נדה של הצל בתמיכתו בחיילים בודדים ולוחמים. במסגרת המבצע החברה תתרום חלק מההכנסות ברכישות מקוונות באתר לחיילים בודדים, לוחמים ומעוטי יכולת.

"אני לא אשכח את השיחה עם הרופא שאמר לי או שאתה מתאפס על החיים שלך או שלא תזכה לראות את הילדים שלך גדלים וזה בדיוק מה שעשיתי. התחלתי לאכול מסודר להתאמן בכל הכוח ולהשתמש בנוסחת יאמן דילייט הכוללת תוספים טבעיים ותה צמחים שסגר לי את הפינה והאיץ את חילוף החומרים שלי וככה התאהבתי במוצר שאין ספק שסייע לי רבות. כאשר פנו אליי מיאמן דילייט וביקשו ממני לייצג את החברה בסיפורו האישי, הוספתי תנאי קטן. תעזרו לי לתת חזרה גם לאלו שלא יכולים. הם נרתמו בשמחה. היום 4 חודשים אחרי אני שוקל 100 ק"ג. חי מחדש, מרגיש בריא ונהנה מכל רגע." כך נמסר מאליאסי.

עמוד הפייסבוק המפלצתי של הצל שנתוניו נחשפו לראשונה במזבלה ב-2015 ממשיך להעמיד את אליאסי במרכז סצינת הסושיאל בישראל. על פי נתונים שהעביר הצל באחרונה למזבלה, עולה כי עמוד הפייסבוק שלו זוכה לחשיפה שבועית שנאמדת בכ-3 מיליון צפיות בתכנים עם למעלה מ-650 אלף אינטראקציות מצד הגולשים (תגובות, לייקים, שיתופים) וקצב צמיחה של כמעט 8,000 אוהדים מדי חודש.

הצל לפני ואחרי
הצל לפני ואחרי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. הטרנד החדש של ירון ברלד ויואב אליאסי לעשות בשושו ניתוח קיצור קיבה להשיל 50 קילו ב 4 חודשים ולהגיד שזה מדיאטה …כמה שקר !!
    אני ניסיתי כל שיטות הדיאטה וירדתי רק 8 קילו בחצי שנה לגוף לוקח 3 חודשים לשינוי מטבולי אין סיכוי בחיים להוריד כזאת כמות אלא אם כן הרעיב את עצמו ולפי השרירים בגופו אני לא מאמין

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה), כמובן תודה על התיקון… עידן הפרסום המהיר של "שגר ושכח" לעיתים מבזה את הכתיבה התקינה, לצערי גם במזבלה

  3. חבל על הכסף!! רכשתי את הערכה בלא מעט כסף אחרי שהובטח לי יחס אישי, מענה טלפוני קבוע, בניית תפריט וכו׳
    להפתעתי הרבה שום דבר לא קרה!! אחרי שנמכרה לי הערכה- טופלתי בזילזול ע״י נציגת מכירות בשם שני.
    לאחר מכן בקשתי שיעבירו אותי להנהלה שם דיברתי עם מנהלת בשם אילנה שלא הפסיקה לצעוק עליי בטענה שאני מבזבזת לה את הזמן ושאין לי מה להתקשר אליה. בסופו של דבר לא ירדתי אפילו גרם!!!!

    פשוט אין מילים! אל תתקרבו ואל תבזבזו את הכסף שלכם!

  4. אם זה נכון שהוא רזה רק בגלל הניתוח זה מרמה והטעית הציבור
    אני לא עשיתי ניתוח ולא עושה ספורט אני מעוניינת לקנות ולנסות ובהמשך אני יעדכן אם אכן זה עוזר ועלי קשה מאוד לעבוד!!!!
    עוד נשתמע
    להתראות

  5. הסתכלו על התמונה, גם הזקן שלו לא פתאום הלבין וגם הקעקועים לא על אותה היד. אמממ רק אני?
    אני אוהב את הצל אבל למה התמונה הזו?

  6. מעריכה אותך מאד בלי קשר לדיאטה. מי שמאחל לך להתמוגג אני חשה רחמים כלפיו

  7. לניתוח שהוא עשה קוראים שרוול ובזכות הניתוח הוא הרזה, אין שום קשר בין הדיאטה שהוא מייצג לבין התהליך שהוא עבר, שלא יעבדו עליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים