בני ברונסקי מצטרף כשותף ב-twentythree של יוסי צרפתי

בני ברונסקי
בני ברונסקי

אחרי הפרידה מהשותף-מייסד ארז רובינשטיין בשנה שעברה ושיתוף הפעולה העסקי עם דודי חברון וגבי זלצמן ממשרד הפרסום חברון זלצמן, יוסי צרפתי מייסד ובעלים של סוכנות twentythree (טוונטי טרי) מצרף את בני ברונסקי, אחד הפרסומאים הותיקים בענף כשותף ומנהל הקריאייטיב של הסוכנות.

ברונסקי בעברו מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל (כיום מקאן תל אביב), שימש לאחר עזיבתו את מקאן כיועץ קריאייטיב בכיר במסגרת ה"מכון לחשיבה קריאטיבית" וניהל במשך מספר שנים עסק עצמאי ביחד עם ג'ו הווארד, בזמנו מבכירי סאצ'י אנד סאצ'י העולמית. יחדיו העניקו שירותי ייעוץ אסטרטגי-קריאייטיבי לחברות בארץ ובחו"ל וברונסקי אף שימש כחבר בצוות החשיבה הגלובלי של מותג החיתולים האגיס.

ב-2012 ולאחר תקופה היעדרות ממושכת ממשרדי פרסום, הצטרף ברונסקי כסמנכ"ל הקריאייטיב של שלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל וזאת על רקע פרישתו של המייסד גדעון עמיחי ופרישתם של בכירים נוספים בהם צור גולן. ב-2013 לאחר הליך רה-ארגון מקיף בשלמור, פרש ברונסקי מתפקידו ואת מקומו תפס גיא בר כמנהל הקריאייטיב הראשי.

twentythree
twentythree

לאחר פרישתו משלמור, העניק ברונסקי שירותי קריאייטיב ואסטרטגיה למפרסמים, בהם רשת טופטיקה (TopTica), שהשיקה קמפיין עם מורן אטיאס. ב-2016 הוציא לאור את המדריך לגידול רעיונות "רעיון גרוע הוא התחלה מצוינת" ביחד עם רועי דויטש.

בין הקמפיינים המוכרים של ברונסקי ניתן למצוא את סדרת המודעות "מוסיקה היא דת בשבילנו" שנעשתה עבור שפ"מ, פרסומת Carolina Lemke עם בר רפאלי וציון ברוך, העז של yellow במקאן ומהלכי פרסום שונים עבור טושיבה, מנטה, דנונה, דוריטוס ונוספים.

את twentythree (אינגייג'מנט מרקטינג) ששמה מבוסס על מספר החולצה של מייקל ג'ורדן, ייסדו צרפתי וארז רובינשטיין ב-2009. ב-2010 נבחרו צרפתי ורובינשטיין לרשימת 40 הצעירים המבטיחים של דה מרקר. במרוצת השנים צירפו את ניר בלושטיין כשותף שלישי וב-2016 התפרקה החבילה בין שלושת השותפים, כאשר צרפתי נשאר עם השם twentythree ובלושטיין-רובינשטיין הקימו את סוכנות Grass Pink כחלק מפעילות קבוצת היינט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים