ערוץ 10 מקדמים את הצינור עם טל ברמן בכל חור, מלבד בעמוד הפייסבוק של הצינור

הצינור עם טל ברמן
הצינור עם טל ברמן

תוכנית 'הצינור' בערוץ 10 חוזרת הערב (ראשון) לשידור בפורמט חדש עם טל ברמן שעזב את ערוץ הספורט. ברמן שמחליף את גיא לרר שעבר לזכיינית רשת, מתחדש באולפן חדש, צוות חדש שהחליף את צוות הצינור המקורי ובפינות מורחבות בהן של אביה מלכה, מור גלפנד ועמית קוטלר. לקראת השידורים הערב, בערוץ 10 פצחו בסדרת פרומואים לקידום הצינור שתשודר מעתה בימים א-ד, בנוסף תמונת הקאבר בעמוד הפייסבוק הראשי של הערוץ הוחלפה לתמונתו של ברמן לצד הכיתוב: "שלום טל ברמן, הצינור הערב אחרי חברות" וצוות הצינור החדש פירסם שלל תמונות מסט הצילומים וכן גם מערכון סאטירי קטן בשיתוף עם החינוכית.

היוש טל ברמן (מתוך עמוד ערוץ 10)
היוש טל ברמן (מתוך עמוד ערוץ 10)

אלא שאת הנכס המניב ביותר של ערוץ 10 משום מה לא הפעילו לקידום התוכנית. עמוד הפייסבוק של 'הצינור' שמונה למעלה ממיליון אוהדים נחשב לעמוד הדגל בתקשורת הישראלית וככזה כל סטטוס בו מניב חשיפה שמקבילה לרייטינג טלוויזיוני של מאות אלפי צופים ולעיתים הרבה יותר. הסטטוס האחרון שהתפרסם בעמוד 'הצינור' הוא מלפני מספר ימים (ה-30 באוגוסט), מאז העמוד נכנס להדממה ללא שום פרסומים או עידכונים על התוכנית של ברמן או לחילופין על לרר. את עמוד התוכנית באתר נענע10 כבר עידכנו, תמונתו של ברמן החליפה את זו של לרר וגם הכותרות עודכנו ל-"הצינור עם טל ברמן", כך שאפילו גוגל כבר אינדקס את הבשורה. אך בעמוד 'הצינור' דממה.

מגזרתו של לרר נשמעת שתיקה, גורלו של עמוד הפייסבוק של 'הצינור' לא ברור כך על פי מקור בערוץ שטוען כי למרות הכול העמוד בבעלות ערוץ 10, ומנגד לרר עצמו לא מנדב פרטים נוספים. האם עמוד 'הצינור' נשאר בחזקת ערוץ 10 או שמא הוא עובר עם גיא לרר ישירות לשידורי רשת? לאחרונה נחשף במזבלה כי בניסיון ליישב מחלוקת בין הזכייניות קשת ורשת, חברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, החליטה בצעד תקדימי למדי להתערב ושיכפלה את עמוד הפייסבוק של 'האח הגדול' על חצי מיליון אוהדיו כך שישמש כנכס סושיאל עבור שתי הזכייניות. כך שלא מן הנמנע כי גם המחלוקת בין לרר לערוץ 10 תזכה לבוררות דומה.

הצינור החדש - עמית קוטלר וטל ברמן
הצינור החדש – עמית קוטלר וטל ברמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים