עכשיו זה סופי: לתוכנית החדשה של גיא לרר יקראו הצנרת

הצנרת עם גיא לרר
הצנרת עם גיא לרר

גיא לרר מסרב להיפרד ממותג הצינור (על שלל הטיותיו) ועכשיו זה גם סופי – לתוכנית החדשה של גיא לרר שתעלה בערוץ רשת 13 בתחילת חודש נובמבר יקראו הצנרת (צנרת) והיא תפנה בעיקר לקהל של צעירים בגילאי 25-34, אחד הקהלים המחוזרים ביותר על ידי גופי המדיה.

רגע לפני פיצול הזכייניות המתקרב, ברשת 13 מקווים לשבור את תדמית "הטלוויזיה הסחית למשפחות" עם תוכנית הצנרת של לרר, שעתיד לאייש מספר משבצות ב'רשת' – הן כמנחה התוכנית והן כיועץ בכיר לכלל פעילות הסושיאל של 'רשת' במגוון הפלטפורמות החברתיות. את התוכנית החדשה יערוך אדם שפיר שעם לרר עוד מימי 'צינור לילה'.

הצנרת
הצנרת

כפי שפורסם מוקדם יותר, הבוקר נפגשו לרר וערוץ עשר בבית המשפט לדיון בבקשת הסעד הזמני שהוגשה ע"י הערוץ. לאחר דיון של כשעה וחצי, הגיעו הצדדים להסכם פשרה זמני לפיו בחודשיים הקרובים ינסו לשכנע את חברת פייסבוק ישראל לשכפל את עמוד הצינור כך שהעמוד יהפוך לנכס שבבעלות שני הצדדים. למרות הסכם הפשרה, גורם בכיר בחברת פייסבוק אמר למזבלה כי אין בכוונת הרשת החברתית לבצע שכפול של העמוד.

עוד נקבע בהסכם הפשרה הזמני כי בחודשיים הקרובים, לרר לא יפרסם בעמוד הצינור שום תוכן שקשור לעבודתו ואף יאפשר לערוץ 10 לשלב מנהל מטעמם בעמוד (ברמת ניהול של Editor). למרות הדברים, מסתמן כי אין בכוונת לרר לשנות את שם עמוד 'הצינור' ל'צנרת' שכן הוא רואה בעמוד נכס שבבעלותו הפרטית, ללא קשר למעסיקיו בעבר ובהווה.

ב'רשת' טוענים כי השם אינו סופי, אולם על פי בדיקה של המזבלה עולה כי באתר 'רשת' כבר החלו לקדם את התוכנית תחת השם 'הצנרת'. בהקשר זה יש לציין כי עם חזרת תוכנית הצינור עם טל ברמן לפני כחודש (כיום בחופשה), הושקה בתוכנית פינה בשם "הצנרת", מה שיכול לגרום להמשך הסכסוך בין לרר לערוץ 10. משחק המילים בשם, מזכיר סוגייה דומה מתוכנית הסאטירה "גב האומה" שהחלה את דרכה בשידורי רשת בערוץ 2 בשם "מצב האומה" וב-2015 עברה לערוץ 10 תחת השם החדש "גב האומה".

בערוץ 10 בחרו שלא להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים