ראשוני: גיא לרר משיק את לוגו הצנרת והוא אחד לאחד כמו לוגו הצינור

הצינור VS הצנרת
הצינור VS הצנרת

מנחה הצינור גיא לרר חתם אמש בברכת בית המשפט על הסכם פשרה זמני עם ערוץ 10 לפיו שני הצדדים ינסו לסיים את המחלוקת ביניהם באמצעות שכפול עמוד הפייסבוק של תוכנית הצינור, שכאמור כפוף לאישורה של חברת פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני.

אלא שבערוץ 10 כנראה לא ציפו לזה – אמש נחשף במזבלה כי השם הסופי של התוכנית החדשה של לרר בערוץ רשת 13 דומה להפליא לצינור וזו תקרא "הצנרת". בשעות האחרונות הוקם גם עמוד פייסבוק רשמי עבור 'הצנרת' (קליק) והפלא ופלא – גם הלוגו של הצנרת מדמה את הלוגו של הצינור שמעטר מזה שנים את עמוד הפייסבוק של התוכנית.

לוגו הצנרת
לוגו הצנרת

האם מדובר בגניבת דעת? או לפחות בשימוש שאינו הוגן או אתי כלפי הסכם הפשרה שהושג? בהקשר זה יש לציין כי לטענת לרר לוגו עמוד הפייסבוק של הצינור אינו דומה ללוגו התוכנית עצמה, אולם בזמן שהסכם הפשרה בין ערוץ 10 לעיתונאי קובע בפירוש כי לרר לא יוכל בחודשיים הקרובים ועד לסיום הסכסוך לעשות שימוש בעמוד הפייסבוק של הצינור לקידום תכני רשת, רשת 13 וחדשות 2, נראה שהלוגו החדש שעוצב אחד לאחד כמו לוגו הצינור, לרבות שימוש באותו הפונט, נועד בעיקר למשוך את עין הגולשים לעמוד החדש תחת הרושם כי זה קשור באופן ישיר לצינור.

הסכם הפשרה או כפי שהשופטת כינתה אותו "משפט שלמה" כאמור שולח את שני הצדדים לרחמיה של חברת פייסבוק ישראל בתקווה שזו תסכים לשכפל את עמוד הצינור כך שיהווה נכס עצמאי הן עבור ערוץ 10 והן עבור גיא לרר. אולם גורם בכיר בחברת פייסבוק ישראל, אמר אמש למזבלה שלא לייחוס כי אין בכוונת פייסבוק להתערב בנושא.

סט הצנרת (בשיפוצים)
סט הצנרת (בשיפוצים)

דוברת ערוץ 10 בחרה שלא להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים