גיא לרר שולף את התותחים הכבדים – עולה לשידור חי ומכריז על הפיצול והשקת הצנרת

הצנרת
הצנרת

גיא לרר עלה בדקות האחרונות לשידור חי בעמוד הפייסבוק החדש של תוכנית "הצנרת" שתעלה לשידור בתחילת חודש נובמבר בערוץ רשת 13. אל השידור שמנסה לייצר הזדהות בקרב הצופים בעיקר סביב פעילותו החברתית של לרר במסגרת הצינור והחזית, הצטרפו גם כמה מאושיות הרשת המוכרים שזכו לקידומים נרחבים מצד לרר והצינור, ביניהם סמיון גרפמן והקומיקאי גדי וילצרסקי (עידן מור).

על פי הסכם הפשרה שהושג בין לרר לערוץ 10 לפחות לחודשיים הקרובים, יפנו שני הצדדים לחברת פייסבוק ישראל בבקשה שתשכפל את עמוד הפייסבוק של התוכנית שמונה למעלה ממיליון אוהדים. על פי הערכות ועל פי תגובה שלא לייחוס שהתקבלה מגורם בחברת פייסבוק ישראל, אין בכוונת הרשת החברתית לשכפל את העמוד ובכך ככל הנראה יחזרו הצדדים לבית המשפט לדיון בתיק העיקרי שיתקיים לקראת סוף דצמבר.

מתוך השידור של הצנרת
מתוך השידור של הצנרת

לצורך קידום עמוד הפייסבוק החדש של הצנרת שהושק לפני שעות ספורות, רתם לרר את יתר שותפיו לפרויקט החזית שיפיצו את הבשורה וישתפו את השידור החי, בהם אורלי בר-לב וצדק חברתי – חדר המצב, מאה ימים של שקיפות (תומר אביטל), המקום הכי חם בגיהנום, תכל'ס, שרוטונים, חדשות כיכר השבת, יוזמת נכה לא חצי בן אדם של אלכס פרידמן ונוספים וגם אושיות כמו מעיין אדם (זוגתו של עורך הצנרת אדם שפיר), שרון שפורר, דניס צ'רקוב, אלי אליהו, מישל טרוני ועמודי הפייסבוק של רשת ורשת 13.

אורי אבן
אורי אבן

השידור שעדיין ממשיך, הצליח עד כה למשוך למעלה מ-12 אלף צפיות ו-550 צופים בממוצע בכל רגע נתון וכ-900 בשיאו. גם לוגו התוכנית הרשמי נחשף בשידור והוא שונה מהלוגו שהוצב בעמוד הפייסבוק של הצנרת, מכך ניתן להסיק כי אין בכוונת לרר לחלוק עם רשת 13 אפילו את עמוד הצנרת, מה שעתיד אולי להוביל בשלב מאוחר יותר לסכסוך משפטי דומה כפי שקרה עם ערוץ 10. התוכנית החדשה של לרר תשודר בין בשעות דומות כפי ששודר הצינור בערוץ 10.

מדוברות ערוץ 10 נמסר: "לא נגיב"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים