משפט הצינור: גיא לרר עושה סדר בהסכם הפשרה עם ערוץ 10

הצינור
הצינור

בשבוע שעבר אימץ בית המשפט את הסכם הפשרה בין גיא לרר לערוץ 10 לפיו הצדדים יפנו לחברת פייסבוק ישראל בבקשה כי זו תשכפל את עמוד הפייסבוק של הצינור כפי שעשתה במקרה של עמוד 'האח הגדול'. לבינתיים לרר השיק באופן רשמי את עמוד הפייסבוק החדש של תוכנית 'הצנרת' ברשת 13 ובדקות האחרונות גם מפרסם סטטוס אישי בו מסביר על הסכם הפשרה שנחתם. על הצעת הפשרה אמר למזבלה גורם בפייסבוק כי החברה לא תאפשר דופליקציה של העמוד.

במהלך החג לרר גם שינה את שמות חשבונות הטוויטר והאינסטגרם שהיו בשימוש הצינור. את חשבון הטוויטר שינה על שמו ואת האינסטגרם ל'הצנרת'. מגזרת ערוץ 10 לא נשמעו טענות בכל הנוגע להשתלטות על האינסטגרם והטוויטר של הצינור. סלע המחלוקת הוא כאמור עמוד הפייסבוק שמונה למעלה ממיליון אוהדים ונחשב לאחד העמודים הפופולארים בישראל.

הסטטוס של לרר: חייב הסברים על הפשרה שהושגה בבית המשפט כי אנשים קצת מבולבלים ובצדק: עמוד הצינור ימשיך לפעול בניהולי עד להודעה חדשה אבל אסור יהיה לי לקדם את התכנית החדשה בערוץ 13 שתעלה בקרוב. לכן פתחנו את הצנרת וזה בסדר. אף ניצחון חד של מי מהצדדים כאן לא באמת היה הגון. לא אם היו לוקחים לי את מה ששייך לי רוחנית , חוקית, פיזית וחומרית – ולא אם הייתי מתעלם מהתרומה של ערוץ10 לבנייתי האישית, להצלחתו של המותג והדף. זו הסיבה שאת כל האנרגיה שלי שמתי מראש על פשרת חברים – ולא על ניצחון. פשרה הגונה היא ניצחון לשני הצדדים. עשיתי ויתורים כואבים ואצטרף בשמחה לבקשה משותפת, יחד עם ערוץ 10 לבקש מפייסבוק לשכפל את העמוד. בשמחה ובפרגון. לדעתי הרעיון הזה הוא הגון גם כלפי הגולשים שלא יקבלו תוכן שונה במהותו מזה שעשו לו לייק וכמובן יקבלו התראה ויוכלו לסרב בנימוס.

הזהירו אותי ממערכת המשפט הישראלית. אמרו שעלול להגיע שופט שאינו מעורה ברשתות חברתיות ולא פתוח להגדרות המחודשות שהחיים הדיגיטליים מכתיבים. קרה ממש ההיפך: השופטת מיכל נעים דיבנר היתה מצויה בפרטים ברמה העמוקה ביותר, ולמרות שמדובר בבית דין לעבודה, שנושאים אלו אינם תחומי העיסוק הרגילים שלו, היא הבינה היטב את הסיטואציה המורכבת, שבה ברור שעובד מביא עמו חתיכות נשמה שלא שייכות למעביד באופן אוטומטי.

גיא לרר והצוות
גיא לרר והצוות

מילה על הצוות המשפטי שלי. ערב לפני דיברתי אתם ואמרתי שגם אם נובס באופן מוחלט – דעתי הצנועה היא שהם עשו עבודת מופת. ממליץ לכל מי שהנושא מעניין אותו להתעמק בכתב ההגנה. בעיני מדובר בשירה צרופה, שנאספה בעמל רב ובמלאכת מחשבת. חוות הדעת של פרופ' קרין נהון מפרקת לגורמים את השאלה, מהי בעצם הצלחה ברשתות החברתיות ומי הבעלים הרוחני של פעילות שמתחילה בעבודה אבל גולשת אל הרבה מעבר. ד"ר סומר, עיניכם הרואות בתמונה, הוביל את הקרב הזה כשהוא בנבצרות רפואית ולמרות זאת רשף ניצוצות ממיטת חוליו, מעלה טיעונים והברקות בעודו עובר תהליכים מדיציניים כאלה ואחרים וככלל הוכיח שגם במשחקי השכל – מוטב ואף רצוי שתהיה נשמה גדולה.

אני וחבריי רוצים להניח את המלחמה הזו מאחורינו. החיבוקים החמים והנשיקות בבית המשפט עם בכירי ערוץ 10 שתבעו אותי הבהירו כמה העניין הזה היה מיותר מלכתחילה. אנחנו רוצים לחזור לשטח, לצחוק מסרטונים, לעשות כיף באולפן ולהשקיע את כל המרץ והנחישות שלנו במלחמות למען אחרים ולא למען עצמנו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. שלום גיא אני בן 74 חולה ראות קשה פברוזיסאתה דואג לאנשים שיכולם לצאת לקבל חבילות מה עם קשישים שמרותקים לבית עליהם חשבתלי אסור לצאת מהבית וזקוק לעזרתך

  2. לרר שלום רב כל הכבוד על מעשה ידך אבל מה עם הקשישים שלא יכולים יכולים לצאת מהביתלהם מגיע יותר אני בן 74חולה במחלת ריאה פברוזיס מרותק לבית ולא יכול לצתאתעלי ושכמותי חשבת

  3. היי גיא, אני חייבת לשתף אותך בתופעה מעולה שנתקלתי בה לאחרונה…. אישה נדירה שמכינה בביתה אמנם בעזרת מעט תרומות אבל הרוב ממנה ומטוב ליבה סלי מזון למשפחות קשות יום … בלי כל דרישה לתמורה??כל חג כל שנה!! זה משהו מדהים ולא מובן מאילו בכלל !! פשוט ממלא את הלב שיש אנשים כאלו.. אני אשלח לך תמונות אם תרצה… קוראים לה רעות חג׳בי… אם תרצה לשמוע עוד אני אשמח לשתף אותך , מספר הטלפון שלה ‭+972 52-6841999‬ יאלה עשיתי מצווה ששיתפתי אותך וכמובן באתי לראות במו עיניי איך זה קורה , תודה בכל אופן – סימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים