מכה נוספת ליח"צ של פייסבוק ישראל: היחצנית עזבה, מסתמן שתקציב פייסבוק בדרך החוצה

עדי סופר תאני והדובר זמיר דחב"ש
עדי סופר תאני והדובר זמיר דחב"ש

לא פחות מ-3 יועצי תקשורת שטיפלו בתיק פייסבוק ישראל בשנתיים האחרונות במשרד 'שלום תל אביב' שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, עזבו את תפקידם. האחרונה שעזבה היא ג'ולי יפה, מנהלת היח"צ של פייסבוק ישראל ב'שלום תל אביב' שנכנסה לתפקיד לפני פחות משנה כמחליפתה של נועה רון.

יפה ששרדה קצת פחות מ-10 חודשים כיחצנית של פייסבוק ישראל הוחלפה על ידי השותפה במשרד – רינת פרידמן, שמשמשת מאז קבלת התקציב כראש מערך הדוברות וניהול המשברים של פייסבוק ישראל מטעם 'שלום תל אביב'. אולם על פי גל העזיבות, עולה כי עזיבת היחצנים טומנת בחובה קרע נרחב יותר בין פייסבוק ישראל ל'שלום תל אביב' ולמרות מערכת היחסים הטובה בין הבעלים זמיר דחב"ש למנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, מסתמן כך על פי גורם מקורב, בכוונת פייסבוק ישראל לסיים את ההתקשרות עם 'שלום תל אביב' כבר בתקופה הקרובה.

עדי סופר תאני, צילום: יוסי זליגר
עדי סופר תאני, צילום: יוסי זליגר

חיים לא פשוטים היו ליחצני פייסבוק ישראל במשרד 'שלום תל אביב' מאז הזכייה בתקציב הנחשק ב-2013. מאור אהרוני, מי שטיפל בתקציב בתחילת דרכו עזב למוטורולה ונועה רון שטיפלה בתקציב אחריו עזבה לאחר פחות מ-9 חודשים לטובת פרטנר. תוסיפו לכך אינספור סיקורים שלילים על התנהלות ביריונות מצד פייסבוק ישראל, אי תשלום המיסים, ההתעלמות מאלימות והסתה ועוד, כל אלו הם רק קצה הדבשת שגרמו לקרע בין דחב"ש וסופר תאני, שמערכת היחסים ביניהם הייתה עד לאחרונה דווקא צמודה. דחב"ש פעל לחבר את סופר תאני לגורמים מרכזיים בעולם העסקים הישראלי, הביא לה PR עצמי בתקשורת העולמית ודאג לחבר אותה לינקת הכסף של כמה מהמפרסמים הגדולים בישראל.

באחרונה נחשף במזבלה כי משרדו של דחב"ש עתיד לאבד מספר לקוחות דגל נוספים, בהם חברת אל על שבשנים האחרונות צמצמה משמעותית את היקף האחריות של 'שלום תל אביב'. במקביל דחב"ש הסתבך בשנית בפרשת ריגול עם NSO, הכעיס את גלובס לאחר שניסה לטרפד את מכירתו ואף תקע סכין בגב של יחימוביץ' לאחר שהתפקד דווקא למפלגת מרצ.

'שלום תל אביב' ופייסבוק ישראל סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים