פייסבוק חסמה לשבוע את מנכ"ל רשת ויקטורי – הסיבה לכך כנראה תעניק לו את התואר עובד החודש

אייל רביד, ויקטורי
אייל רביד, ויקטורי

אייל רביד, מנכ"ל רשת המרכולים המוזלים 'ויקטורי' ובנו של המייסד חיים (ויקטור) רביד, נחסם באחרונה ע"י פייסבוק לשבוע ימים. במסגרת החסימה – פעילותו של רביד ברשת החברתית הוגבלה לפני כשבועיים ופייסבוק מנעה ממנו מלבצע מספר פעולות – בהן כתיבת תגובות וסטטוסים בקבוצות פייסבוק.

למרות מעמדו ותקציבי הפרסום הנכבדים שהוא מנתב לכלי המדיה השונים, רביד נאלץ לחכות 7 ימים עד לסיום החסימה והסתפק בפרסום סטטוס צנוע בו כתב: "פייסבוק חסם אותי ל-7 ימים, ללא פרסום, ללא יכולת להגיב בקבוצות, פשוט משטרה הפייס הזה" (למקור). הסטטוס של רביד הניב לא מעט תגובות מבעלי עסקים נוספים שנחסמו באופן דומה ע"י פייסבוק.

מבצעי ויקטורי - הרמז של פייסבוק - תקדם את המבצעים בתשלום
מבצעי ויקטורי – הרמז של פייסבוק – תקדם את המבצעים בתשלום

בזמן שפייסבוק ממעטת מלחסום תכני הסתה, אלימות ושיימינג, מנכ"ל ויקטורי דווקא נחסם מסיבה אירונית למדי – הפצת הבשורה על המחירים המוזלים של ויקטורי. על פי בדיקה של המזבלה מול גורם בפייסבוק ישראל/אירלנד, עולה כי רביד נחסם באופן אוטומטי ע"י מנגנון האבטחה של פייסבוק (כך לטענת הגורם) לאחר שהפיץ את המבצעים השונים של ויקטורי בצורה אורגנית – בקבוצות פייסבוק, בפרופיל האישי שלו ובכלים נוספים שכאמור עוקפים את המערכת הפרסומית של פייסבוק.

את המבצעים השונים של ויקטורי פירסם רביד בין היתר בפרופיל הפייסבוק האישי שלו ובעשרות קבוצות קמעונאות/רכישה, קבוצות מקומיות של סניפי ויקטורי ועוד מתוך מטרה להפיץ את בשורת הדיסקאונט והמחירים המוזלים של ויקטורי, שמתהדרת בהבטחה הפרסומית – "חסכת – ניצחת!".

עובד החודש כבר אמרנו? מפייסבוק ישראל סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אני מתלוננת בקשר לקניון איילון. רשת ויקטורי הקופאית ג'נבה מימני 29 שקל על מוצר. ולא קיבלתי החזר גועל נפש של רשת

  2. הי לכבוד הנהלת רשת ויקטורי שלום רב בלב ראשון לציון ברחוב זבוטינסקי יש סניף גדול של רשת מגה בעיר הסניף מגה בעיר שבמקום מאוד מאוד יקר מאוד בקושי בקושי קונים מאותו הסניף כל היום הסניף רייק לגמרי מלקוחות כי הכל יקר מאוד שמה ואין את כל המוצרים תקנו מבעלי ינות ביתן תסניף ותמלאו תמקום בהמון סחורה ותמכרו במבצעים כל ראשון לציון יקנו ממכם כיום לא קונים מאותו הסניף כי הכל יקר מאוד באותו הסניף הסניף נמצא בלב ראשון לציון תביאו הכל חדש עובדים צוות חדש מחלקות חדשות המון המון יקנו ממכם זה סופר השקעה טובה מאוד לכולם…..

  3. האדם הזה רביד חייב לנסוע על מכונית של 5 מיליון שקל!
    הוא לא יכול לנסוע על אוטו של 400 אלף?
    הבת ימי הזה

  4. גם אותי חוסמים אחת לחודש בלי סיבה. אני לא כותבת מילים גסות, לא מגיבה לתכנים לא הולמים, רק מפרסמת מודעות דרושים, כולל ועבור אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. במקום לעזור למובטלים לחזור למעגל התעסוקה, פייסבוק חוסמת את מי שרוצה להתפרנס בכבוד.
    בלי מכתב בירור, בלי שיחה מקדימה – פשוט חסימה לשבועיים באופן שרירותי.
    מוזר? אלים? הזוי? כל התשובות נכונות.
    מחכה לרגע שכולם ינטשו את פייסבוק לטובת רשת חברתית חדשה.

  5. בנו של המייסד חיים משהו? את מי זה מעניין, חוץ מיחצן ליגה ז׳ שעשית העתק הדבק להודעתו , שמלאה בחזרה על כך שהרשת זולה ויש בה מבצעים? אכזבת קשות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים