מעיין סמון מונה כדובר לחברת הכנסת נורית קורן

נורית קורן ומעיין סמון, מתוך פייסבוק
נורית קורן ומעיין סמון, מתוך פייסבוק

מינוי חדש בלשכתה של חברת הכנסת נורית קורן עם הצטרפותו של מעיין סמון כדובר של חברת הכנסת מטעם הליכוד. סמון, בעל תואר ראשון במדעי המדינה וניהול מערכות חינוך ותואר שני בלימודי צבא, ביטחון ומודיעין, מגיע לתפקיד עם רזומה עשיר בתחום הסושיאל והאסטרטגיה הפוליטית.

את דרכו בתחום החל לאחר שסיים לימודי קופירייטינג (מחזור 2008) במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל. לאחר סיום לימודיו צבר ניסיון נרחב בתחום הדיפלומטיה הציבורית, ניהל בעברו את פרויקט 'תפנית' של הבינתחומי הרצליה להכשרת דור צעיר של פעילי הסברה ישראלים, ייסד ומתחזק מספר פרויקטים התנדבותיים בתחום החינוך בפריפריה ומרצה בפני בני נוער על עידוד מצוינות ושבירת תקרת הזכוכית, וכן גם מעביר הרצאות בנושאי פוליטיקה ישראלית, צבא וביטחון.

חברת הכנסת נורית קורן מטעם הליכוד, משמשת גם כיו"ר הוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן. קורן הייתה מנהלת לשכתו של גלעד ארדן בין השנים 2010 ל-2012 בעת כהונתו כשר להגנת הסביבה. ייסדה את עמותת אחל"ה (איכות חיים לתושבי השרון) והייתה פעילה חברתית למען אוכלוסיות חלשות ואנשים עם מוגבלויות.

נכנסה לכנסת העשרים לאחר שהמפלגה קיבלה 30 מנדטים. לאחר בחירתה לכנסת נבחרה לשמש כסגנית יו"ר הכנסת עד ל-1 ביוני 2016. כיום משמשת כחברת הוועדה לבחירת שופטים, מכהנת כיושבת-ראש השדולה למען זכויות אנשים עם מוגבלויות, יושבת-ראש השדולה לקידום העלייה והקליטה של עולים מצרפת, יושבת-ראש השדולה להליכי גבייה הוגנים בהוצאה לפועל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים