אנגורה מדיה של פבל ישראלסקי רכשה 50% מחברת בניית האתרים Webinside

משמאל: אורי צייג, יאיר אפרת ופבל ישראלסקי
משמאל: אורי צייג, יאיר אפרת ופבל ישראלסקי

קבוצת אנגורה מדיה, שבבעלות מומחה קידום האתרים פבל ישראלסקי, שגם ייסד את אחד האתרים הבולטים בישראל בתחום – AskPavel ואת ליין ועידות החדשנות והדיגיטל NextCase, מודיעה על הרחבת עסקיה, עם רכישת 50% מהפעילות של חברת בניית האתרים Webinside. עבור אנגורה מדיה שעוסקת בעיקר בעולמות ה-SEM, SEO ושיווק דיגיטלי, מדובר בחיזוק מעמדה והרחבת סל מוצריה גם לעולמות בניית האתרים בו אינה פעילה כיום.

Webinside מתמחה בבניית עמודי נחיתה ואתרים על פלטפורמת וורדפרס ומג'נטו. עם השנים הקימה אתרים מכל הסוגים, לרבות: אתרי תדמית, פורטלים ואתרי מסחר אלקטרוני (eCommerce). החברה הוקמה לפני שנתיים על ידי אורי צייג ויאיר אפרת ועד כה ביצעה עשרות פרויקטים. בין לקוחות החברה אפשר למצוא את Gett, א.ל.מ דיוטי פרי, יקב שדות, המצפה התת ימי באילת, חללי עבודה Mixer ועוד.

Webinside
Webinside

פבל ישראלסקי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אנגורה מדיה מסר: "אנחנו לא מאמינים שצריכה להיות הפרדה בין תחום בניית האתרים לשיווק דיגיטלי, יש כל כך הרבה היבטים שקשורים לשיווק דיגיטלי שנכללים בתהליך הקמת האתר שזה פשוט מחייב להיות חברה אחת. כל פעילות שיווקית שאנחנו עושים עם הלקוחות שלנו מובילה בסופו של דבר לאתר או עמוד נחיתה, לכן יש קשר הדוק מבחינתי בין הצד הטכני של בניית האתר או עמוד הנחיתה לבין הצלחתו השיווקית. באתר החדש הכותרת הראשית תהיה "כשסוכנות שיווק דיגיטלי בונה לך את האתר".

אורי צייג, מנכ"ל Webinside, מסר: "בתור גוף מוביל לפיתוח אתרי וורדפרס, הרגשנו שאנחנו זקוקים לחיבור עם הצד המרקטיאלי כדי שיתרום לאתרים שאנחנו בונים להשיג את המטרות העסקיות של הלקוחות שלנו. החל מהקידום האורגני שלהם בגוגל ועד לרמת המעורבות וייחס ההמרה של הגולשים שמגיעים לאתר בתחתית ה-Funnel. אנגורה מדיה היא הקבוצה המובילה בארץ בענף השיווק הדיגיטלי ולאחר מספר פרוייקטים משותפים ומוצלחים במיוחד אנחנו שמחים לצעוד לדרך חדשה ומשותפת יחד".

פבל ישראלסקי, צילום: הילה אלקלעי
פבל ישראלסקי, צילום: הילה אלקלעי

זו לא הרכישה הראשונה של אנגורה מדיה, לפני כשנה רכשה את סוכנות 3DoorDigital בכדי לשרת חברות שמעוניינות לפנות לשווקים באירופה וארצות הברית. מעבר ל-4 סוכנויות, הקבוצה מפעילה גם חברת כתיבת תוכן, Next Case (הכנס הכי גדול בארץ בתחום השיווק הדיגיטלי) ואת הבלוג הפופולארי AskPavel.

קבוצת אנגורה מדיה מתמחה בשירותי שיווק דיגיטלי ומעסיקה עשרות עובדים במשרדיה בבורסה ברמת גן. החברה מחזיקה תיק לקוחות מרשים שכולל את החברות הגדולות במשק הישראלי כגון: תנובה, קפה עלית, בזק בינלאומי, בינת, רשת אפריל, דן אנד ברדסטריט, Jobinfo ואף חברות שפונות לשוק הבינלאומי כמו Payoneer ו-Lumenis (חברות המוערכות במאות מליוני דולרים). החברה מפעילה סוכנות נוספת שמשרתת עסקים קטנים ובינוניים ובמסגרתה הקימה סניף בצפון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים