ניצן אלמוג עברון מצטרפת לפייסבוק ישראל לצד מרקו מיקיאלי

ניצן אלמוג עברון ואלון זמיר
ניצן אלמוג עברון ואלון זמיר

מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני ממשיכה עם סדרת המינויים שמטרתם להגדיל את השימוש בפלטפורמות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם בקרב משרדי הפרסום והמפרסמים וגם לחזק את השדרה הניהולית של פייסבוק עם נשים נוספות, בהן רוני בונג'ק, שמונתה באחרונה למנהלת תחום שותפויות ואסטרטגיה של פייסבוק ישראל.

רגע לפני שפייסבוק ישראל מודיעה על מינויו של מנהל תקשורת פנימי בחברה, שכפי שפורסם במזבלה יהיה עיתונאי עבר, או יותר נכון עיתונאית עבר כך נודע למזבלה, ובאתר אייס מתפרסם כי פייסבוק ישראל גייסה לשורותיה את אשת הפרסום והשיווק ניצן אלמוג עברון, שתפעל במחלקת הסוכנויות של פייסבוק ישראל לצד ראש משרדי הפרסום של פייסבוק – מרקו מיקיאלי ותחת עידו דותן. כחלק מתפקידה תהיה אלמוג עברון (34) אחראית על הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום המקומיים.

אלמוג עברון היא דמות מוערכת בענף הפרסום הישראלי, היא צמחה בתפקידי דיגיטל מגוונים בכמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, בהם באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO. לאחריהם עברה למשרד הפרסום Hooligans ושימשה בו כסמנכ"לית לקוחות. בתפקידה האחרון ממנו עוברת אלמוג עברון לפייסבוק, שימשה כמנהלת דיגיטל, טכנולוגיות וחוויית צרכן באגף השיווק של קוקה קולה ישראל (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים) תחת אלון זמיר, שאף הוא פרש באחרונה.

ניצן אלמוג עברון
ניצן אלמוג עברון

אלמוג עברון כאמור מצטרפת למרקו מיקיאלי, פרסומאי נוסף שעבר לשורותיה של פייסבוק ב-2013 לאחר ששימש בתפקיד בכיר במשרד הפרסום D-Say אינטראקטיב. אלמוג עברון ומיקיאלי יתמקדו בהובלת "השותפויות האסטרטגיות" עם קבוצות הפרסום הבינלאומיות שפועלות בישראל ואוחזות במרבית ממשרדי הפרסום המובילים.

בשבועות הקרובים עתידה פייסבוק ישראל להכריז על מינוי של מנהל תקשורת אינהאוס שיחליף את פעילות 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן בניהול התקשורת האירגונית של פייסבוק ישראל מול בלוגרים, עיתונאים וגופים שונים. כפי שפורסם במזבלה, פייסבוק ישראל ניסתה לצוד עיתונאים בכירים שיערקו לצדה שלה, ועל פי גורם בפייסבוק, עולה כי החברה אכן בחרה בעיתונאית לשעבר ששמה יוכרז בקרוב.

עידו דותן, סמנכ״ל השוק המקומי בפייסבוק ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של ניצן לצוות. משרדי הפרסום הם חוד החנית של התעשייה, וההרחבה הנוספת של הצוות תעזור לנו להיות שותפים טובים יותר לשחקנים המשמעותיים בתעשייה".

מרקו מיקיאלי, ראש סוכנויות בפייסבוק ישראל: "במהלך השנים האחרונות הובלנו מהלכים משמעותיים עם השותפים האסטרטגיים שלנו בשוק, משרדי הפרסום. אני סמוך ובטוח שהרחבת הצוות תאפשר לנו לתת תמיכה עמוקה יותר לסוכנויות, הן בצד המדיה והן בצד הקריאייטיב".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים