דפי וגנר מצטרפת לצוות היח"צ החיצוני של פייסבוק ישראל

עדי סופר תאני והדובר זמיר דחב"ש
עדי סופר תאני והדובר זמיר דחב"ש

דפי וגנר (Daffy Wegner), בוגרת המכללה למנהל ומתמחה ב'שלום תל אביב' מצטרפת ככוח עזר לאורית טייכר, היחצנית החדשה של פייסבוק ישראל במשרד היח"צ שלום תל אביב שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. אל שלום תל אביב הצטרפה וגנר כמתמחה בספטמבר 2017 ועם פרישתה של ג'ולי יפה, מונתה אורית טייכר כמנהלת היח"צ החיצונית של פייסבוק ישראל, תחת השותפה רינת פרידמן שקיבלה לידיה את תקציב פייסבוק ב-2013.

דפי וגנר
דפי וגנר

שלושה יועצי תקשורת ב'שלום תל אביב' שטיפלו בתיק פייסבוק ישראל בשנתיים וחצי האחרונות עזבו את תפקידם או יותר מדוייק – ברחו, כל אחד רק חודשים ספורים ופחות משנה לאחר שנכנס לתפקיד. האחרונה לעזוב הייתה ג'ולי יפה, שנכנסה לתפקיד לאחר פרישתה של קודמתה – נועה רון שעזבה לטובת פרטנר והחליפה את מאור אהרוני שהיה היחצן של פייסבוק ישראל ועזב אף הוא לטובת תפקיד אחר. את ג'ולי יפה כאמור החליפה אורית טייכר, יועצת תקשורת ותיקה ב'שלום תל אביב'.

בשבועות הקרובים פייסבוק ישראל תודיע על מינויה של מנהלת התקשורת של החברה שתשב במשרדיה ברוטשילד 22 בתל אביב, כך נודע למזבלה. המינוי יגיע על רקע הרצון של פייסבוק ישראל להעביר את תחום קשרי התקשורת שלה לתפעול פנימי ובמטרה לצמצם את פעילות 'שלום תל אביב' לניהול משברים, נטוורקינג וקידום עצמי של המנכ"לית עדי סופר תאני, שכולל בין היתר גם רכישת כתבות שיווקיות וקידום ראיונות איתה בתקשורת המקומית והעולמית.

הבוקר התפרסם כי פייסבוק ישראל מצטרפת לשורותיה אשת פרסום מוערכת – ניצן אלמוג עברון שמגיעה למחלקת משרדי הפרסום של פייסבוק תחת מרקו מיקיאלי במטרה להגדיל את פלחי הפרסום שמשרדי פרסום ומפרסמים משקיעים ברשת החברתית ובשלל הפלטפורמות שלה.

מ'שלום תל אביב' ופייסבוק ישראל סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים