גדעון עמיחי ויורם לוי ישפטו בתחרות הפרסום הבינלאומית Cresta 2018

יורם לוי (צילום עצמי) וגדעון עמיחי (צילום: מנחם רייס)
יורם לוי (צילום עצמי) וגדעון עמיחי (צילום: מנחם רייס)

תחרות הפרסום הבינלאומית Cresta (קרסטה) שתתקיים זו השנה ה-26 בניו יורק, מודיעה על פתיחת מערכת ההגשות לתחרות הקריאייטיב ועל הצטרפותם של שני פרסומאים ישראלים כשופטים – גדעון עמיחי, בעלי בוטיק הפרסום "לא, לא, לא, כן" והפרסומאי ואיש הקריאייטיב – יורם לוי, מבעלי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי. עמיחי ולוי, שניהם בוגרי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&r שהיה בבעלות עמיחי ומכירים היטב את תחרות הקרסטה, שהפכה עם השנים למועדפת על שלמור אבנון עמיחי עד לסגירתו.

גדעון עמיחי, אחד הפרסומאים הישראלים המעוטרים בענף, משמש מזה מספר שנים כמעט על בסיס קבוע כשופט בתחרות הקרסטה. עמיחי, בעלי בוטיק הקריאייטיב "No, No, No, No, No, Yes" עם שלוחות בישראל ובניו יורק, גם זכה ב-2011 לעמוד בראש חבר השופטים של התחרות, שהשנה מינתה את גיגי לי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של קבוצת \TBWA מלזיה כשופטת הראשית.

יורם לוי, הוא פרסומאי מעוטר נוסף, בעיקר מתקופתו עם עמיחי ב'שלמור אבנון עמיחי'. כיום משמש כבעלים-שותף ומנהל קריאייטיב ראשי במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי. החל את דרכו בענף הפרסום הישראלי ב-1993 ולאחר סיום לימודיו הצטרף כקופירייטר תחת עמיחי ב-Y&R ישראל, שם התקדם בסולם התפקידים עד שעבר לבאומן בר ריבנאי סאצ'י אנד סאצ'י. ללוי 5 אריות זהב, כסף וארד מספטיבל הפרסום Cannes Lions. בנוסף פרס גרנד פרי בפסטיבל ניו יורק ופרסים נוספים בתחרויות קקטוס הזהב, יורובסט, אפיקה וקרסטה. לוי אף שימש כשופט בקטגוריית הדיירקט של פסטיבל קאן 2011 וב-2012 היה שותף בתואר "סוכנות השנה" שזכתה קבוצת סאצ'י אנד סאצ'י באירופה ובמזרח התיכון. ללוי פינת רדיו שבועית בנושא פרסום ושיווק בתחנת רדיו תל אביב.

תחרות הקרסטה שאיבדה מיוקרתה בשנים האחרונות, משכה ב-2017 כ-3100 הגשות מ-53 מדינות, כאשר מתוכן כ-78 עבודות בלבד זכו באחד הפרסים שבקטגוריות התחרות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים