הקורס לזיוף אורגזמה של אביבית בר זוהר – קמפיין של דורקס שנחשף בטרם עת

הקורס לזיוף אורגזמה
הקורס לזיוף אורגזמה

מבוכה היום לגופי התקשורת ולמשרד הפרסום ענבר מרחב G לאחר שקמפיין טיזר בכיכובה של אביבית בר זוהר לקידום "קורס לזיוף אורגזמה" נחשף בטרם עת כקמפיין עבור מותג הקונדומים דורקס של רקיט בנקיזר ישראל. חשיפת זהות המפרסם הגיעה לאחר שבמשרד הפרסום השאירו הערה בקוד הרימרקטינג ששולב באתר לפיו מדובר בקמפיין של דורקס.

הבוקר פירסמה בר זוהר סטטוס עם סרטון לפיו היא משיקה קורס חדש שילמד נשים כיצד לזייף אורגזמות. בר זוהר כתבה: "כשזה מגיע לסקס…אני שמה את הסיפוק של הגבר שלי במקום הראשון! כי כשהוא מרוצה, אני מרוצה… והגבר שלי תמיד מרוצה! הגיע הזמן שתלמדי איך לגרום לזה לקרות! הרשמי עכשיו לקורס של אביבית בר זוהר לזיוף אורגזמה!!" והפנתה את הגולשים לעמוד נחיתה בסיסי בכתובת lezayef.co.il ובו טופס לידים להשארת פרטים.

עמוד הנחיתה
עמוד הנחיתה

אלא שזמן קצר לאחר הפרסום, גולשים חדי עין מקבוצת מקצועני פרסום בפייסבוק, שמו לב כי בקוד המקור של האתר שולב הערה לפיה זהות המפרסם נחשפה. זמן קצר לאחר מכן במשרד הפרסום מחקו את שורת הקוד שהסגירה את זהותה של דורקס.

גם גופי התקשורת, בעיקר הרכילותיים, רצו לפרסם הבוקר את דבר השקת הקורס של בר זוהר. חלקם אף שינו את נוסח הטקסט שפורסם במקור וכתבו בדיעבד כי מדובר בקמפיין פרסומי. במשרד הפרסום גם ככל הנראה רכשו סטטוסים שיווקים סמויים מקבוצה של אושיות פייסבוק וגופי תקשורת שלא הסגירו כי מדובר בקמפיין.

גורם מקורב אמר למזבלה שלא לייחוס כי למרות החשיפה המוקדמת, המהלך נחל הצלחה אדירה וזכה לנתוני חשיפה במיוחד, כאשר הקמפיין המלא יחשף מחר (רביעי) בשעות הבוקר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אביבית חמודה את מקסימה שמי אהובה
    לבקוב גרה בלוד בת 62 גרה בדייור מוגן
    של עמידר עד גיל 60 עבדתי חליתי אני
    לא יכולה לתפקד עם מה שיש לי ראיתי
    אותך בטלויזה עם שימי תבורי ואשתו את מקסימה יפה לא חסר לך כלום תמצאי מה שאת
    רוצה ואל תבימי לב לאף אחד תהיה חזקה
    בטלויזיה אמרת שאת מבשלת קציצות
    את יכולה לבשל לי בבקשה.

  2. אביבית חמודה את מקסימה שמי אהובה
    לבקוב גרה בלוד בת 62 גרה בדייור מוגן
    של עמידר עד גיל 60 עבדתי חליתי אני
    לא יכולה לתפקד עם מה שיש לי ראיתי
    אותך בטלויזה עם שימי תבורי ואשתו את מקסימה יפה לא חסר לך כלום תמצאי מה שאת
    רוצה ואל תבימי לב לאף אחד תהיה חזקה
    בטלויזיה אמרת שאת מבשלת קציצות

  3. אנצל את זה כדי להגיד שזיוף אורגזמה/הנאה בזמן סקס נותן חיזוק חיובי לפעולות שלא גורמות לעונג, וזה חבל.
    אז נכון, תקשורת כנה ואמיתית היא דבר שמצריך אומץ בימינו, אבל כדאי לקחת את עצמנו בידיים ולדבר על מה גורם לנו להרגיש טוב ועל הרגשות שלנו בזמן הסקס (למשל אם פתאום "יצאנו מהרגע" ואנחנו לא חושבים שנוכל לגמור, ללא קשר לפרטנר שלנו)

  4. בהחלט סיפור מעולה אבל כדאי לדייק- זיו ארז מקבוצת social media observer חשף ופרסם על זה פוסט בקבוצה לפני שהנושא פורסם במקצועני פרסום….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים