עמית הלפרין מצטרף לקבוצת זאפה, ישמש כמנהל פרסום ודיגיטל

עמית הלפרין
עמית הלפרין

קבוצת זאפה מודיעה הבוקר על מינויו של עמית הלפרין לתפקיד מנהל הפרסום והדיגיטל של הקבוצה. במסגרת תפקידו ינהל הלפרין את המחלקה המתמחה בפרסום אונליין ואופליין של פרויקטים מוזיקליים ופסטיבלים, יהיה אחראי על תקציבי הפרסום ובנית תמהילי מדיה, יוביל את אסטרטגיית הדיגיטל, פיתוח והשקת מוצרים חדשים וינהל את כלל הפלטפורמות הדיגיטליות של הקבוצה. בתפקיד החדש יעבוד הלפרין בכפוף לסמנכ"ל השיווק והפיתוח עסקי של קבוצת זאפה, עוז מאור.

עד לאחרונה כיהן הלפרין (36) כסמנכ"ל השיווק של עכבר העיר מקבוצת "הארץ". במהלך השנים היה אחראי על השקת תחרות 'פרסי עכבר העיר' שהפכה לפופולארית ומדוברת במיוחד, ובשנה האחרונה גם על השפה העיצובית והמותגית החדשה של האתר. לפני כן ניהל את המוצרים המסחריים ושיתופי הפעולה בקבוצת אתרי הארץ TheMarker והיה יועץ תקשורת בחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי.

עוז מאור, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת זאפה מסר: "החוויה של הקהל בזאפה מתחילה הרבה לפני המופע עצמו. הנכסים השיווקיים העוצמתיים של הזאפה מאפשרים לנו לגעת בקהל הרלוונטי עם התוכן המתאים בטון המאפיין אותנו. אנו רואים במפגש עם הלקוח באוף ליין ובאון ליין נקודה קריטית בבניית החוויה. לשם כך אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול בכל חזיתות הדיגיטלית שלנו ובכלים הכי חדשניים המביאים מקסימום ערך ללקוח. אני מברך על הצטרפותו של עמית הלפרין לבית החם של תעשיית המוזיקה בישראל. יחד נוכל להמשיך להוביל את העשייה המוזיקלית והתרבותית בארץ תוך יצירת פעילויות שיווקיות ואפקטיביות למותגים מובילים בחיבור לעולם המוזיקה".

עמית הלפרין מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף לנבחרת השיווק המקצועית של זאפה, ולהוביל את תחום הפרסום והדיגיטל בקבוצה. אחרי הפסקה קצרה אני חוזר בכל הכוח הישר לגוף הכי משמעותי בעולם התרבות בישראל, במטרה להמשיך ולהצעיד אותו קדימה בעשייה דיגיטלית, חדשנית ומרתקת. צפו להפתעות".

קבוצת זאפה מאמינה בהנגשת מוזיקה ואומנויות במה ישראליות ובינלאומיות מכל הסוגים לכל הקהלים בישראל, ומהווה בית חם לתעשיית המוזיקה בכלל ולאמנים בפרט. הקבוצה מפעילה שמונה לוקיישנים קבועים להופעות, חברת הפקות שמתמחה באירועים ובפסטיבלים מעולמות המוזיקה, חברת כרטיסים המובילה את תחום המוזיקה בישראל ומחלקת אירועים המייצרת אירועים פרטיים ועסקיים. בתוך 13 שנים מיצבה עצמה הזאפה כמקום אקסקלוסיבי להופעות ואירועים, כאשר היא מצליחה להגיע לקהל מדויק, לחתכים סוציו אקונומיים על פי בחירה ומשפיעה באמצעות פלטפורמות הדיגיטל, מיתוג ושמירה על קשר אישי עם הלקוחות והמותגים עמה היא עובדת בשוטף.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים