הרצוג פוקס נאמן יפעילו "אמצעים טכנולוגיים" בכדי לתפוס עובדים שגונבים אוכל

הרצוג פוקס נאמן (למצולמים אין קשר, או יש?)
הרצוג פוקס נאמן (למצולמים אין קשר, או יש?)

מה עובר על משרד עורכי הדין "הרצוג פוקס נאמן"? עובדים בפירמה הגדולה ביותר בישראל שמעסיקה למעלה מ-330 עורכי דין ומטפלת בלקוחות ענק כמו פייסבוק ישראל ופייסבוק אירלנד, מספרים למזבלה על התנהלות "חולנית" מצד השותפים הבכירים שמאופיינת במיילים ואיומים ביזארים שנשלחים אליהם ברשימות תפוצה.

בדצמבר שנה שעברה, נחשף באתר TheMarker מייל שנוי במחלוקת שנשלח על ידי עו"ד אהוד סול, אחד מהשותפים הבכירים במשרד ב'הרצוג פוקס נאמן' בו חידד לכלל העובדים את קוד הלבוש העדכני והקפדני ואת המראה המגולח שמצופה מהם; "אני מתהלך במסדרונות ורואה גם אתכם בישיבות צוות ובפגישות אחד/ת על אחד/ת. רבים מכם בחרו בסגנון לבוש 'פריסטייל' והגברים שבכם מתהדרים באופנת הזיפים. לי אתם נראים כמו הצבא העותמאני המובס" כך כתב.

האימייל שנשלח לעובדי הרצוג פוקס נאמן
האימייל שנשלח לעובדי הרצוג פוקס נאמן

עתה על פי מייל פנימי נוסף שנשלח אמש (שלישי) לעובדי 'הרצוג פוקס נאמן' והגיע לידי המזבלה, עולה כי עובדי 'הרצוג פוקס נאמן' "הסוררים" אינם מסתפקים רק בלבוש ומראה שאינו תואם את דרישות ההנהלה, אלא גם גונבים אוכל ממקרריהם של בכירי המשרד. אם אתם שכירים במשרד מרובה עובדים, סביר שלא פעם חשבתם לעצמכם "מה כבר יקרה" אם תטעמו מאחת מקופסאות האוכל, המשקאות או המעדנים שהקולגות הביאו לעצמם והפקידו באחד המקררים שבמשרד. אלא שב'הרצוג פוקס נאמן' מדובר בתופעה רחבה, אולי רחבה במדי וכשהיא נוגעת למזון של ההנהלה הבכירה, אלה גם יבהירו לכל מה ההשלכות להמשך הגניבות.

גיל וויט, אחד השותפים הבכירים ב'הרצוג פוקס נאמן' שעובד במחלקה הבינלאומית של המשרד שמטפלת בלקוחות מתחום הבנקאות, מימון, הימורים והמסחר המקוון, ככל נראה נפל קורבן לגניבת מזון שהיה באחד המקררים שבמטבחונים של הרצוג. "בטח גנבו לו יוגורט" כך אומר למזבלה מקור בהרצוג. לאור "הגניבה" החליט וויט לשגר אמש אימייל המוני שנשלח למאות מעובדי הרצוג פוקס נאמן ובו איום שהרים לא מעט גבות בקרב עובדי המשרד והוצג על ידם כ"חולני". על פי המייל מבטיח וויט כי באם הגניבות לא תפסקנה, יופעלו "אמצעים טכנולוגיים" בכדי לחקור את המקרה. דהיינו הרצוג פוקס נאמן יחלו לעקוב אחרי עובדיהם באמצעים אלקטרונים בכדי לתפוס את הגנב/ת או הגנבים או בכלל את פיית היוגורט.

"לאחרונה, אירוע מספר מקרים בהם נלקח (קרי נגנב) אוכל מהמקררים במטבחונים שלא ע"י בעליהם. במידה ומקרים אלו חוזרים על עצמם, אבקשכם לדווח לי. במידה ומקרים אלו ישנו, יופעלו אמצעים טכנולוגיים כדי לחקור את המקרה. אני מבקש שזה יפסק מיידית".

בימים אלה המזבלה נמצאת במאבק משפטי נגד חברת פייסבוק ישראל שמיוצגת על ידי עורכי הדין שי כגן, פיני דואק ויעקב שרביט מ'הרצוג פוקס נאמן'. כל שנותר לקוות הוא שאף אחד מהשלישייה לא מעורב במעשי הפשיעה המוזכרים לעיל.

הרצוג פוקס נאמן סירבו להגיב לפניית המזבלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. לא פלא.
    פשוט הדרדרו.
    שלא לדבר על מי שמועסקת שם כפקידת בוקר… והעבר שלה… אם היו טיפה בודקים האם היו רוצים אחת כזו במשרד שמתהדר להיות מס 1 בארץ…

  2. אני כל חיי עבדתי בהיי טק וכשזה מגיע לעורכי דין זה בדיוק כמו היי טק!
    מי שמביא אוכל למקרר ציבורי שם את רכושו ב-public domain כלומר הוא מכריז על האוכל כפי שאמור במסכת "פסחים" – "הווה הפקר כעפרא דארא"
    לפי הדין העברי אם לא נתן בהם סימני זיהוי מיוחדים אין בעיה לאדם אחר ואפילו עורך דין לבער את האוכל – בחזקת "לא תחסום שור בדישו" ודי לחכימא ברמיזא
    אליבא דנאמן שהיה אדם דתי ותלמיד חכם!

  3. האמת שזה הגיע מהעובדים הזוטרים ולא הבכירים. הבכירים לא משאירים אוכל במקרר אלא אוכלים בחוץ… אבל איך ניצור כתבה אם לא נלכלך על מישהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים