מפיק הפרסומות ישי הדס נעצר ושוחרר בגלל שלט Crime Minister

המעצר של ישי הדס // Ronny Edry Pushpin
המעצר של ישי הדס // Ronny Edry Pushpin

ישי הדס, מפיק הפרסומות בן ה-62 שייסד חברה להפקת פרסומות שהייתה לאחת המרכזיות בישראל, נעצר הערב (18:00, שבת) ע"י משטרת ישראל לאחר שהניף שלט מחאה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בו נכתב "Crime Minister" והפריע למהלך תקין של מירוץ ג'ירו ד'איטליה. זהו מעצר נוסף של הדס שנמנה על מייסדי סדרת מחאות מוצ"ש שהתקיימו מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה.

מדוברות משטרת ישראל נמסר כי הדס נעצר הערב לאחר ששוטר דרש ממנו להפסיק להניף שלט שבו נכתב "Crime Minister" תוך שהדס הפריע לכאורה לקיום תקין של מירוץ האופניים שעבר בתל אביב – ג'ירו ד'איטליה. על פי עדי ראייה, הדס – גורם מרכזי במחאה נגד השחיתות השלטונית שנערכת מדי מוצאי שבת בכיכר הבימה בתל אביב, הגיע ביחד עם פעילי מחאה נוספים לכיכר הבימה וניסה לתלות את השלט בו נכתב "Crime Minister" על גדר שהייתה באיזור סגור בשל המירוץ.

ישי הדס נעצר / צילום: אסתי סגל
ישי הדס נעצר / צילום: אסתי סגל

שוהים במקום סיפרו כי השוטר קרע את השלט מידיו של הדס ועצר אותו. על פי סרטון שפורסם ע"י אסתי סגל בטוויטר, מעצרו של הדס לווה בהתכתשות עם השוטרים, כשאלה הואשמו במעשי אלימות כלפי המוחים "עצרו אותו באלימות בלתי רגילה". מעצרו של הדס גרר תגובות רבות מצד ראשי המחאה, ביניהם אלדד יניב שפירסם סטטוס וציוץ בנושא וקרא לאנשים להגיע להפגנה בהבימה. לאחר חמש שעות חקירה בתחנת המשטרה, שוחרר הדס לביתו ללא תנאים מגבילים.

על פי דוברות המשטרה, הסיבה למעצרו: "הפרעה להתנהלות התקינה של המרוץ ואי ציות להוראות קצין משטרה בשטח". עם שחרורו פירסם הדס מספר סטטוסים בפייסבוק, לרבות תמונה של השלט שבגינה נטען ע"י פעילים נוספים כי נעצר.

דבריו של הדס: "שוחררתי אחרי מעצר לא חוקי בעליל ומאד אלים ולאחר חקירה הזוייה בה הואשמתי באוסף מתועב של שקרים – וללא כל תנאים. השלט לא הונף, קצין קרע אותו באלימות קודם. כמה דקות שיחה עם השוטר התמים והנחמד שאירח אותי באוטו שלו עד שבאו לאסוף אותי למעצר, הבהירו לי בדיוק מה המצב במשטרה כרגע ואיך זה עובד: מאז שארדן הודיע שלא תוארך כהונתו של אלשייך הוא הפך לברווז צולע ולמשענת קנה רצוץ עבור חלק משוטריו וקציניו. לפיכך יגרם נזק בילתי הפיך לחקירה ולהמלצות המשטרה!!! גם לחוקרים הטובים ישרים ומסורים בלהב 433 יש משפחות שצריך לפרנס… וככה זה עובד כאן… שנים !!! טיהורים ושילטון המבוסס על הפחדה ופחד. בלועזית קוראים לזה ״טרור״… משטר של טרור. איך נלחמים בזה ? אולי צריך לפנות למי שכתב את הספר…. מר ביטחון שלנו…. ועד אז נחזק את החלקים הטובים במשטרה ונקווה שיהיו חזקים אמיצים ונחושים – וניכנס בכל בכח במשת״פים הפחדנים כמו הקצין שעצר אותי לא חוקית אמש תוך רמיסת הדמוקרטיה שלכם ושלי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אם המעצר היה לא חוקי, מדוע אינך מגיש תביעה משפטית נגד הקצין האלים, לדבריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים