מקור: רשת מימנה תחת מעטה סודיות את הוצאות המשפט של גיא לרר

ערוץ 10 - רשת 13
ערוץ 10 – רשת 13

עד כמה רשת 13 רצתה את גיא לרר ואת עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' שמונה למעלה ממיליון איש? למזבלה נודע כי חברת הטלוויזיה היא זו שמימנה את כל הוצאות המשפט של גיא לרר והייתה המנוע הכלכלי שתמך מאחורי הקלעים במימון ההגנה בתביעה שהוגשה נגד לרר ע"י ערוץ עשר. דבר המימון נשמר בסוד והוצג כאילו לרר שכר בעצמו עורכי הדין.

הקרב המשפטי בין גיא לרר לערוץ עשר על הבעלות של עמוד הצינור, התנהל מאחורי הקלעים כקרב בין ערוצי טלוויזיה מתחרים, ללא ידיעת ערוץ 10, כך חושפת המזבלה. צוות ההגנה של לרר מנה את ד"ר הלל סומר ועו"ד יורם ליכטנשטיין, שנחשבים לעורכי דין מנוסים ומוערכים בתחומם ששכרם בהליך שמוערך בכמה עשרות אלפי שקלים כאמור שולם ע"י רשת 13.

לקראת סוף חודש אפריל, קבעה השופטת מיכל נעים-דיבנר, כי גיא לרר הוא "הבעלים" של עמוד הצינור בפייסבוק, כאשר לאחר קבלת ההכרעה, הוחלט בערוץ עשר שלא לערער על פסק הדין שהתקבל. באחרונה החל הליך שינויי השמות והעברת הבעלות על עמוד הצינור לידי לרר. העמוד שמונה למעלה ממיליון איש שינה את שמות ל"הצנרת" ועמוד "הצנרת" המקורי שמנה כמה עשרות אלפי עוקבים, שינה את שמו ל"גיא לרר" (טרם שונו ה-Usernames) ובכך אימפריית הפייסבוק החדשה של גיא לרר הושלמה.

בשבועות האחרונים מאז קבלת פסק הדין, עמוד 'הצנרת' שכאמור מונה 1.088 מיליון איש, החל לקדם באופן נמרץ את תכני התוכנית שמשודרת ברשת 13, תוך שהוא מתייצב עם אחוזי חשיפה גבוהים וזאת בהשוואה לגלגולו הקודם תחת תוכנית 'הצינור' בערוץ 10, דאז הועלה לעמוד אחוז מזערי מתכני מתוכנית הטלוויזיה, מה שפעל לטובתו של לרר כשטען בפני השופטת כי קיים ניתוק תהומי בין עמוד "הצינור" לתוכנית "הצינור".

מנגד בתוכנית הצינור שמשודרת בערוץ 10 בהנחיית טל ברמן, הקימו עמוד פייסבוק חדש שהצליח למשוך עד כה בסה"כ כ-1700 איש וכן גם ערוץ טלגרם שמשך מספר עוקבים דומה. מוערך כי לאור שינויים רבים, חלקם בפייסבוק ובאלגוריתם שלה וחלקם בריטנשן של הגולשים והצופים, יהיה בלתי אפשרי עבור "הצינור עם טל ברמן" לשחזר את ההצלחה של עמוד הצינור המקורי. המזבלה פנתה לרשת 13 ולגיא לרר מהם לא התקבלו תגובות ענייניות. הדברים ככל הנראה הפתיעו את ערוץ עשר שבחרו לציין כי מימון ההגנה ע"י הערוץ המתחרה "לא חשוב".

גיא לרר מסר למזבלה: "אין תגובה".

דוברת רשת 13 מסרה למזבלה: "רשת לא דנה בעניינים המשפטיים של הטאלנטים שלה".

דוברת ערוץ עשר מסרה למזבלה: "לא ידענו וזה גם לא חשוב".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים