סופר-פארם עוזבת את זמיר דחב"ש ו'שלום תל אביב'

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

מכה למשרד יחסי הציבור 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שנפרד מתקציב רשת סופר-פארם לאחר 8.5 שנים. התקציב נחשב לאסטרטגי ומבוקש בעולם היח"צ ומוערך בלמעלה מ-400 אלף ש"ח בשנה, לצד פעילות מדיה שכוללת שיתופי פעולה בתוכן מותגי שנוהלו עד כה גם ע"י 'שלום תל אביב'. כך על פי הפרסום של משה בנימין באייס.

בן חורין אלכסנדרוביץ' של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ שגב הוא המשרד שנבחר להחליף את דחב"ש ופרידמן. טרם כך טופלה סופר-פארם ע"י אירינה שלמור, בעלת 'שלמור תקשורת'.

רשת סופר-פארם היא אחת המפרסמות הגדולות במשק הישראלי ובהתאם לכך גם תקציב יחסי הציבור שלה שמוערך בריטיינר חודשי של כ-35 אלף ש"ח בשנה, נחשב לתקציב גבוה. מעבר לכך מנהלת סופר-פארם באמצעות משרד היח"צ שלה את שיתופי התפעולה בתוכן מול מאקו. לאור כך מחזור הפעילות השנתי של סופר-פארם ביח"צ מוערך בכמה מיליוני שקלים בשנה.

גלי ברגר, מנהלת מערך התקשורת והתוכן של סופר-פארם אישרה את הפרטים ומסרה: לאחר 8.5 שנים של טיפול מסור החלטנו שהגיעה השעה לרענן את המערך התקשורתי סופר-פארם. אנחנו מודים לזמיר, רינת ושאר הצוות על השותפות הארוכה והטובה ומאחלים הצלחה לבן חורין אלכסנדרוביץ׳ יחד עם משרדו של זאביק דרור, שמטפל בלייף ובתחומי הלייף סטייל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים