דוד זולדן מחליף את אלכס שולץ כדובר לחה"כ אורן חזן

אורן חזן, מתוך עמוד הפייסבוק
אורן חזן, מתוך עמוד הפייסבוק

דוד זולדן התמנה לדוברו של חבר הכנסת מהליכוד אורן חזן. זולדן מחליף את אלכס שולץ, קופירייטר בהכשרתו שעבד במשרד הפרסום ציבלין ושימש כדוברו של חזן בשנה החולפת. חיבורו של שולץ לחזן נראה כטבעי, קופירייטר עם רזומה ויראלי שמבין בגימיקים פרסומיים שמצטרף לחבר כנסת צמא תקשורת ותשומת לב. ביחד השניים רקמו לא מעט הטרלות וקונדסים שהידהדו במסדרונות הכנסת וברחבי הרשת.

דוד זולדן
דוד זולדן

באחרונה חגג חזן 37 ולרגל המאורע נשלח שולץ להטריל שורה של חברי כנסת מהשמאל שהתבקשו ל"עשות טובה" ולצלם סרטון ברכה ל"אורן" כלשהו. סרטוני הברכה אוגדו למונטז' והופצו ברשת למבוכתם של חברי הכנסת המככבים. המשימות המיוחדות אליהן נשלח שולץ לא הסתיימו כאן וכללו לא מעט מעשי קונדס, כמו שתילת תמונת הסלפי המפורסמת של חזן טראמפ על קיר התמונות המרכזי במשכן הכנסת.

שולץ מסר למזבלה: "אחרי שנה מאתגרת, מעניינת ומטורפת כדובר של ח"כ אורן חזן, יצאתי לחופשה ארוכה ו"טיול אחרי אורן". אני רוצה להודות לח"כ חזן על ההזדמנות, הלמידה והטירונות שעברתי ואני בטוח שהרומן שלנו לא נגמר. תודה".

את שולץ מחליף הסופר-עיתונאי דוד זולדן. בעברו פובליציסט ומבקר ספרות בכל העיר, ידיעות אחרונות והארץ. בחמש השנים האחרונות עסק זולדן ביחסי ציבור ודוברות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים