יאיר נתניהו נגד פייסבוק ישראל: "משטרת מחשבות קיצונית"

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

בנו של ראש הממשלה ועובד ארגון שורת הדין יוצא נגד חברת פייסבוק ישראל בניהולה של עדי סופר תאני לאחר שזו הסירה את אחד הסטטוסים שפירסם בטענה כי אינו תואם את כללי הקהילה של הרשת החברתית. הסטטוס של נתניהו מסמל את הקרע המתגבש בין ראש הממשלה לבין ג'ורדנה קטלר, מנהלת המדיניות של פייסבוק אירלנד בישראל ומי שנחשבה למקורבתו של בנימין נתניהו. כפי שנחשף במזבלה, מזו תקופה ששרים וחברי כנסת מהימין, נדרשים ע"י קטלר למתן את התבטאויותיהם בפייסבוק.

הסטטוס של נתניהו שהוסר
הסטטוס של נתניהו שהוסר

בסטטוס שפירסם נתניהו כתב: "משטרת המחשבות של אנשי פייסבוק הפרוגרסיביים הקיצונים הגיעה גם אלי! מזל טוב! בפייסבוק קיימים דפים רשמיים של ארגונים מטעם חמאס, חיזבאללה והמשטר האיראני. כמו כן קיימים אין סוף דפים שקוראים להשמדת ישראל ולרצח יהודים. אלפי פוסטים אלימים וקיצוניים של אנשי שמאל כלפי וכלפי משפחתי, כולל איומים באלימות פיזית, לא מוסרים. כל אלה לא עוברים על קלפי הקהילה של פייסבוק. הם במסגרת חופש הביטוי".

"הימין בכל העולם צריך להתעורר. הכלי ביטוי היחיד שיש לנו הוא הרשתות החברתיות מכיוון שהתקשורת הממוסדת נשלטת כולה על ידי השמאל הקיצוני (בישראל כמו באמריקה ואירופה). כעת מנסים לסתום לנו את הפה במקום היחיד שבו יש לנו זכות להביע את דעתנו.
צלמו את הפוסט והפיצו אותו באמצעות תמונה, כי רוב הסיכויים שפייסבוק יסירו גם את הפוסט הזה".

>> לסטטוס של נתניהו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. שלום רב,
    אני תושבת מדינת ישראל, בעלת דעות ימניות לגיטימיות, ומשום מה פייסבוק בחרה לחסום את חשבוני בפייסבוק, וללא סיבה
    הצטרפתי לקבוצות שתומכים במפלגות הימניות, ולפי דיווחים שאנשים נוספים ורבים, מתברר שפייסבוק נוטה בדיעותיה למפלגות השאל, וחוסמת ללא שום בושה באזרחים מן השורה שרוצים להביע את דיעויהם ותמיכתם בביבי , ביטלו לי 4 פעמים את החשבון, אגב הסיפור שלי הועבר לתקשורת והוא יתפרסם בקרוב.
    ואכן פייסבוק נוקמת בחפים מפשע רק מתוך מגמה והטיה פוליטית

  2. מדוע חכמי פייסבוק לא הבחינו בין "נקמה" ל"נקמה בחפים"? בגלל ששרי חנוך מפחדים ומסתירים מהתלמידים טקסטים מהמקורות על נקמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים