חבר הכנסת סמיון גרפמן? מפלגת בט"ח – ביטחון חברתי של המגה אושייה

סמיון גרפמן
סמיון גרפמן

סמיון גרפמן, אחריו עוקבים למעלה ממיליון ישראלים בפלטפורמות השונות ורזומה של כמה וכמה סרטוני פרסומת פוליטים עבור ראש הממשלה, מצטרף למירוץ הפוליטי בבחירות הקרובות ומכריז על הקמת מפלגה חברתית ברשותו בשם "בט"ח – ביטחון חברתי".

גרפמן שזכה לפופולאריות שלו בזכות סרטוני מחאה ויראלים, ממשיך את האג'נדה החברתית גם במטרותיה של המפלגה שתעסוק בנושאי חינוך, שיוויון בנטל, תשתיות לאומיות, מערכת בריאות ומאבק בשחיתות, נושאים שמקודמים רבות בסרטוניו של גרפמן ובפרויקטים בהם הוא לוקח חלק כמו "החזית" של גיא לרר.

מפלגת בט"ח - ביטחון חברתי
מפלגת בט"ח – ביטחון חברתי

גרפמן יצטרך להוכיח כי אכן ניתן להמיר לייקים ועוקבים במנדטים ובו בזמן גם להתמודד מול מערכות פוליטיות משומנות וממומנות היטב. אולם מעטפת החשיפה הנרחבת שלו, שכוללת עשרות שיתופי פעולה עם אושיות שונות, ב-Mass Media עם הצנרת וגיא לרר ושיתופי פעולה בעלי פרופיל חברתי וציבורי גבוהים כמו עם אלכס פרידמן ותנועת "נכה ,לא חצי בן אדם" (שאף היא תתמודד בבחירות הקרובות) יכולים להעניק לו יתרון שאין לזלזל בו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אני בעל הבית": עימות עם החשמלאי יוסף רחמים כבן 52 אשר השתלט על חיי קשישה ניצולת השואה בגיל 95 לחייה.

    אחייניתה של רותי שפיץ שחיה בארה"ב צפתה בכתבה ששודרה ב"שישי" וחזרה לארץ כדי לפגוש אותה, אך כשהגיעה – גילתה שהגבר שחי בבית דודתה לא מאשר את המפגש בין השתיים.
    https://www.10.tv/news/181053

    מזעזע המקרה הזה. מי שאהבת הזולת במיוחד קשישה ניצולת שואה בת 95 חשובה לו, אסור לו לשבת בחיבוק ידיים. תחשוב שרותי הקשישה שהייתה מיליונרית והיום חיה בעוני היא האמא או הסבתא שלך.
    https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=HHILJK&c41t4nzVQ=FEG

    עדות מזעזע של המטפלת הסיעודית שנשלחה עלידי רווחה לטפל בקשישה. תשמעו מה היא אומרת. היא גם הגישה תלונה במשטרה וסיפרה מה קורה עם הקשישה שם בבית.
    לתגובתכם.

  2. סוף סוף מתמודד לכנסת עם רזומה מרשים של הונאה ודחיפת פרסומות בתור תוכן ברשתות חברתיות

  3. סמיון יש לו פרצוף חברתי? חחחח הכל חרטה לא מספיק רמאים גנבים ושקרנים בכנסת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים