שלום, תל אביב: בנק הפועלים מפסיק לעבוד עם זמיר דחב"ש

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

ימים טובים יותר עברו על משרד היח"צ והייעוץ התקשורתי 'שלום תל אביב' שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. בשבועות האחרונים נאלץ דחב"ש להתפטר מדירקטוריון חברת הריגול NSO לאחר שנתפס בניגוד אינטרסים, כש-NSO נתבעה ע"י פייסבוק לאחר שפרצה למערכות שלה. דחב"ש כידוע מטפל בחלק ממערך היח"צ של פייסבוק ישראל, לצד דוברת האינהאוס מעין שריג.

תקציב בנק הפועלים הוא תקציב אסטרטגי ויוקרתי שסייע רבות ל'שלום תל אביב' במשיכת לקוחות חדשים וביצירת חיבורים עסקיים. התקציב טופל ב'שלום תל אביב' מספר רב של שנים כשדחב"ש במקביל אף שימש כיועצו של מנכ"ל הבנק דאז, ציון קינן שנאלץ לפרוש לאחר פיצוץ פרשת ההטרדות המיניות של קינן. דחב"ש כאמור ליווה את קינן והיה איש סודו לאורך הדרך, כאשר בשיא אף נכח במצעד הבושה הגדול שנערך לקינן בבית המשפט. את התקציב מושך בנק הפועלים במקביל לפסק הדין שניתן במשפט 'באים לבנקאים', ארגון האקטיביסטים נגד המערכת הבנקאית שאף פעל רבות נגד דחב"ש וקינן בפרט.

עזיבת בנק הפועלים מהווה מכה אנושה ל'שלום תל אביב' שמצטרפת לעזיבה של מספר לקוחות מרכזיים, בהם אל על שם דחב"ש גם היה חבר דירקטוריון של מיזם Cockpit, רשת סופר-פארם, צים ונוספים. למרות נטישת התקציב המרכזי שעבר לידי המשרד של עמירם פליישר, דחב"ש ימשיך ככל הנראה לטפל בשלב זה, בתקציב של יחידת 'שוקי הון' בבנק הפועלים.

עידכון: גם תקציב שוקי הון של בנק הפועלים עוזב את דחב"ש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים