אסי שביט: פגז חדש בארסנל של חברון זלצמן

מזבלה

אסי שביט מצא בית ומצטרף כשותף למשרד הפרסום חברון זלצמן. המשרד, שהוקם לפני 4 שנים, יקרא מעתה חברון זלצמן שביט. משרד הפרסום חברון זלצמן, אשר הוקם לפני כ-4 שנים על ידי דודי חברון וגבי זלצמן, מצרף את אסי שביט כשותף. אסי שביט (בן 38) נחשב לאחד מאנשי הפרסום הבולטים והנועזים בענף והצטרפותו תעניק למשרד, הנמצא בצמיחה, תוספת כוח משמעותית. שביט חתום על הצלחות גדולות בתחום הפרסום בישראל. הוא למד בבית הספר School of Visual Arts בניו יורק שם סיים בהצטיינות.

לאחר חזרתו לארץ עבד כ-7 שנים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ו-3 שנים כסמנכ"ל בגיתם BBDO. בהמשך עבר לחו"ל ופיתח קריירה בינלאומית בסוכנות פרסום בגרמניה BBDO דיסלדורף והיה שותף לקמפיינים שדורגו במקומות הראשונים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן. בשנים האחרונות שביט דחה מספר הצעות להשתלב במשרדי פרסום בארץ כשותף ומנכ"ל (מתוך אילוצים משפחתיים). כעת, לאחר הפוגה של מספר שנים בחר לחזור כדי להיות שוב שחקן דומיננטי בעולם הפרסום הישראלי.

לשביט זכורים מספר מהלכים בולטים בתעשייה: מיתוג שופרסל דיל- הכסף שלך קונה יותר. חיש גד- בואנ'ה זה אחלה כסף, סלקום- מהלך משהו קטן וטוב. כל מהלך המיתוג של ניקול- חוגלה קימברלי, עלם- דגל אורות התקווה, מהלכים לתנובה, אוסם ועוד. כמו כן, אסי שביט נחשב לאחד מאנשי הפרסום המעוטרים בענף בפרסים בינלאומיים.

לוגו חברון זלצמן שביט
לוגו חברון זלצמן שביט

דודי חברון מבעלי המשרד: "התברכנו בשותף ואיש מקצוע מהמעלה הראשונה בענף. אסי שביט ימלא תפקיד שישלב בתוכו את תחום האסטרטגיה והקריאייטיב פלנינג. אני בטוח כי צירופו של אסי יעניק ערכים נוספים רבים ללקוחות ויביא לגידול משמעותי בנפח הפעילות של המשרד

גבי זלצמן מבעלי המשרד מוסיף: "צירופו של אסי הוא הנחת אבן הפינה בהצגת מודל משרד פרסום חדש בו אנו מאמינים , כנהוג במשרדי פרסום חדשניים בחו"ל"

חברון זלצמן, בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רשם צמיחה מרשימה בארבע השנים האחרונות וצבר לקוחות מן השורה הראשונה וביניהם: יקבי כרמל, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י, סבוקאלם, גלידות פלדמן, אופטיק דורון ועוד. בחודשים האחרונים צירף המשרד לקוחות נוספים וביניהם: רשת מודי, רשת הדים, זכותי – מימוש זכויות רפואיות (עבר לאחרונה מיהושע TBWA) על פי יפעת בקרת פרסום חברון זלצמן מדורג במקום ה- 30. נכון לחודש אוקטובר 2010.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אסי, הרבה בהצלחה, אתה מוכשר ואני בטוח שאתה תוביל שם שינוי. אפשר להתחיל עם האיור של התותח דרך אגב

  2. בלי שום קשר לפוסט הזה, מאיפה משיגים את השיר של הפרסומת החדשה של יס – בלו נטלי?? עזרה דחופה ביותר והמוצא יבוא על שכרו

  3. שמח שאסי חזר, איש מוכשר ויקר אבל למה קומוניקט כל כך נפוח בבולשיט. חברים אם אתם רוצים לעשות דברים אחרת אז תתחילו מהקומוניקט, הפוסט הזה נראה הכל חוץ מלעשות דברים אחרת. יאללה בהצלחה, עכשיו הגיע הזמן לספק את הסחורה ולראות קריאטיב מהמשרדון החמוד הזה שחוץ מעבודה בסדר לא הצליח להבריק באמת. אני אתכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים