חדש על המדף: הערב תגיע אורחת

מזבלה

'אני גם רוצה לבוא', אמרתי, 'אני כבר קוף בוגר, לא רוצה בלעדיכם בבית להישאר'. 'נכון', אמר אבא, 'אתה כבר קופיף גדול. להישאר עם בייביסיטר אתה כבר יכול'. שגיא יהוד, מנהל הקריאייטיב של הסטודיו למיתוג Brandland מבית פובליסיס ישראל מצטרף לטרנד (צח פלדמן ואייל גן-מור) ומשיק ספר ילדים חדש שכתב ואייר. מברוק.

הערב תגיע אורחת – ספר ביכורים לפרסומאי שגיא יהוד
הערב תגיע אורחת – ספר ביכורים לפרסומאי שגיא יהוד

שגיא יהוד, פרסומאי, מעצב גרפי ואב לשניים, חיפש לילדיו במשך זמן רב ספר העוסק בחוויה הלא פשוטה של פרידה ראשונה. כשלא מצא דבר, ישב וכתב בעצמו את סיפורו המרגש של קופיף קטן, הנאלץ להישאר לראשונה עם בייביסיטר כשהוריו יוצאים ל"בילוי של גדולים". זהו סיפור שמתחיל בחשש גדול מצדו של הקופיף ונגמר בהנאה והמתנה לבילוי הבא של ההורים. העבודה על הספר נמשכה כשנה ונעשתה בעזרתו הצמודה של אוריה, בנו הבכור של שגיא (כיום בן 6) שעפ"י הנחיותיו אוירו הדמויות שגם אותן אייר שגיא.

שגיא: "פניתי כמעט לכל המאיירים שאני עובד איתם, אבל אף אחד לא הצליח לעבור את הסינון המחמיר של אוריה. הוא ידע בדיוק איך צריכים להיראות הקופים וכל מה שהגשתי לו לא סיפק אותו. כשהבנתי שאין ברירה, ישבתי ואיירתי את הדמויות בעצמי. גייסתי את כל כישוריי באיור בכדי לרצות אותו עד שזה עבד".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. עוד מנהל קריאייטיב שחושב שהסיפורים שהוא מספר לילד שלו לפני השינה ראויים להיות מודפסים על ספר ולהימכר להורים אנאלפבתים עם עודף מזומנים בארנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים