עומרי חיון מאיים בתביעה ודורש מנענע 120 אלף ש"ח

עומרי חיון
עומרי חיון

עומרי חיון, בלוגר הרכילות הפופולרי הגיש היום באמצעות עו"ד יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד איום בתביעה ודרישה של פיצויים בגובה של 120 אלף ש"ח כנגד חברת נענע10 שבראשה המנכ"ל גיא אלון אליאב. הנה כמה היילייטס מתוך המכתב:

ביום 1.11.2011, זימן מר גיא אליאב, מנכ"ל מרשתך, את מרשנו לפגישה והודיע לו בניגוד מוחלט לקבוע ולאמור בהסכם, כי מרשתך תיאלץ להפסיק את ההתקשרות עם מרשנו, אלא אם יקצץ ב-50% את שכרו, וזאת ללא מתן הסבר או נימוק הגיוני כלל. מרשנו הודיע למנכ"ל מרשתך באותו המעמד, כי הוא מעוניין לסיים את אספקת השירותים למרשתך בתום שלושת חודשי ההתראה (היינו ביום 6.2.2012), כקבוע בהסכם.

מרשנו הופתע לגלות, כי מיד לאחר הפגישה, הוסרו כל הקישורים המפנים לאתר מרשנו מנענע 10 ומ-MSN, מהלך שכל תכליתו מסתכמת בפגיעה ישירה במרשנו על דרך של פגיעה בכמות הכניסות לאתר ולבלוג. אם לא די בכך, מרשתך בחרה לנקוט בפעולות שונות, כגון אי-קידום מופגן ומכוון של כתבותיו ושל הפוסטים של מרשנו, תוך פגיעה ישירה במרשנו, בתדמיתו, בשמו הטוב ובמוניטין הרב שרכש, הרבה לפני שבא בקשר עם מרשתך.

עורך הדין יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, המתמחה בתקשורת ואינטרנט: "נענע 10 הפרה את ההסכם שלה עם חיון, תוך שהיא עושה דין לעצמה, מנכה תשלומים שונים משכרו בניגוד לאמור בהסכם ומעל הכל פועלת לפגוע בו ובמשלח ידו כבלוגר הרכילות הפופולרי בישראל, בדרכים לא כשרות כגון מניעת קידום התכנים שיצר ופגיעה בשמו הטוב ובמוניטין שלו."

ביום 6.11.2011 קיבל מרשנו מכתב על סיום תקופת ההתקשרות מטעם מרשתך, לפיו תקופת ההתראה תעמוד על חודשיים בלבד ולא שלושה חודשים באופן שבו העסקתו בפועל תסתיים ביום 6.1.2012 ולא ביום 6.2.2012 כקבוע בהסכם. יובהר כבר כעת, שמדובר בהפרה בוטה של ההסכם, המקימה אף היא למרשנו עילה כנגד מרשתך. יובהר כבר כעת, כי לאור המצגים שהוצגו בפני מרשנו ולאור ההוראה המפורשת ממנכ"ל מרשתך לפיה מרשנו יספק שירותים למרשתך "עד וכולל 2.0.6106 ", פנה מרשנו לדרך חדשה והחל לפעול למען הקמת בלוג חדש ועצמאי.

משהבינה מרשתך, כי היא עומדת להפסיד תעבורה ("טראפיק") של עשרות אלפי כניסות ייחודיות ביום בבלוג המצליח המנוהל על ידי מרשנו, שמה לה למטרה להכשיל את מרשנו בכל דרך, תוך תקיעת טריז בגלגליו המקצועיים והעצמאיים כאחד.

נוכח האמור לעיל, מרשתך נדרשת לפעול מיידית ולא יאוחר מ 24- שעות מיום קבלת מכתבנו זה כדלקמן: לשלם למרשנו את תשלומי הגלישה הסלולרית והאינטרנט עבור כל תקופת אספקת השירות של מרשנו למרשתך. לשלם למרשנו פיצוי בסך 120,000 ש"ח בגין הפרת ההסכם עימו ובגין הפגיעה במוניטין. סכום זה מהווה סכום לפשרה בלבד.

עומרי חיון
עומרי חיון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. בלוגרים זה אנשים קטנים ועלובים.
    פרזיטים של האינטרנט ושל עולם הפרסום.
    אין מקום לאנשים כאלה בבלוג קריאייטיב/ פרסום.

  2. מעניין ת'ביצה השמאלית.
    יצא לי לראות פעם פרק של "צעירים חסרי מנוח" שעניין יותר מהפוסט הזה.

  3. לבצע הכלאה של עומרי חיון וקובי שטח ולשלוח אותם לעצבן גלקסיות אחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים