הבלוג של עומרי חיון נסגר

הבלוג של עומרי חיון נסגר
הבלוג של עומרי חיון נסגר

המאבק בין נענע10 והמנכ"ל גיא אלון אליאב לבלוגר הרכילות עומרי חיון מחריף. עורך דינו של חיון, שיגר היום מכתב התראה אחרון לפני נקיטה בהליכים משפטיים כנגד נענע10 לאחר שזו סירבה לשלם לחיון את המשכורת האחרונה וכביכול הטעתה גולשים בכך שהודיעה כי הבלוג של עומרי חיון נסגר. בחיפוש אחר ערך 'עומרי חיון' בגוגל, עדיין מגיעים לבלוג הקודם בנענע ו-MSN, אולם הודעה מציינת כי הבלוג של חיון נסגר וניתנות שלוש אופציות להמשך גלישה: ערב טוב עם גיא פינה, סיקור מיוחד של האח הגדול 4 ונענע סלבס. באותו נושא: עומרי חיון מאיים בתביעה ודורש מנענע 120 אלף ש"ח.

נענע10 שגו בהחלטתם, במקום לשמר את הבלוג של חיון גם בלעדיו, הם בחרו לסגור אותו ולהפסיד טראפיק ששווה המון כסף, במיוחד בתקופת האח הגדול. אלה יכלו פשוט לשנות את שמו של האתר ולשים עליו מנהלת תוכן צעירה ונמרצת במשכורת רעב שתייצר תוכן מהבוקר ועד הלילה.

עורך הדין יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, המתמחה בקניין רוחני ואינטרנט: "לא ברור מה מנסה נענע 10 להשיג בהתנהלות הפוגענית שלה מול מרשנו. העובדה שהיא סימנה אותו ומנסה לא רק לפגוע בו אישית, על דרך של מסירת הודעה כוזבת בדבר 'סגירת' הבלוג שלו, אלא גם 'לרכב על הגל' ובאותה הזדמנות לעשות רווח מניתוב קהל הגולשים והעוקבים העצום של מרשנו כבלוגר הרכילות הפופולרי בישראל לאתרים המתחרים בו באופן מובהק ושיש לנענע 10 אינטרס כלכלי מובהק בהם, כמו 'נענע סלבס' ו'הערב עם גיא פינס', מראה עד כמה היא חסרת תום לב. על פעולות אלה לא יכול היה מרשנו להבליג."

הבלוג של עומרי חיון נסגר
הבלוג של עומרי חיון נסגר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים