ברנז'ה: רז מסינג התמנה לסמנכ"ל קריאייטיב בגרייט גרופ

רז מסינג
רז מסינג

רז מסינג, 33, התמנה לסמנכ"ל הקריאייטיב בסוכנות הדיגיטל העצמאית GREAT GROUP. ב-3 השנים האחרונות הוביל מסינג את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של המשרד. לפני כן היה מנהל קריאטיב בגריי אינטראקטיב במשך 3 שנים. במהלך עבודתו הוביל מהלכי דיגיטל פורצי דרך עבור המותגים הגדולים בארץ: לוטו, פלאפון, בנק הפועלים, יוניליוור, בזק, שופרסל, p&g, בזק בינלאומי, סיאט ועוד.

לדברי מסינג: "מצאתי בגרייט שילוב מיוחד של אנשים טובים עם ידע רב ותשוקה גדולה לפרסום דיגיטלי, לצד תמהיל לקוחות עם המון פוטנציאל למהלכי דיגיטל משמעותיים"

רז מסינג
רז מסינג

GREAT GROUP של ערן ארדן, גיא סעד ואיתמר בר הינה סוכנות דיגיטל עצמאית (אינה קשורה למשרד פרסום) אשר הוקמה כאשר רכש ארדן את פעילות GREY INTERACTIVE ממשרד הפרסום אדלר חומסקי. בין לקוחות החברה: נייקי, יוניליוור (תלמה), סבון, קבוצת שלמה Sixt, גלידות שטראוס, P&G ועוד.

לדברי גיא סעד, מנכ"ל משותף: "אנו שמחים על הצטרפותו של רז, מנהל קריאייטיב עתיר הישגים לצוות שלנו. רז מביא איתו נסיון עשיר בעשייה הקריאייטיבית עם הבנה עמוקה של תחום הדיגיטל. אנו בטוחים שתנועת הלקוחות המתגברת ממשרדי הפרסום הגדולים חזרה למשרדים מתמחים תמשיך לחזק את התפיסה כי על מנת לתת שירות בדיגיטל צריך להתמחות במגוון רחב של מרכיבים וברמת קריאייטיב גבוהה מאוד ופורצת דרך".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. "סוכנות המדיה העצמאית"? מה זה אומר ולמה צריך לציין את זה?

    בכל מקרה, בהצלחה! 🙂

  2. עבדתי עם רז מסינג (עוד שקראו לו בני מסינג) בהובלות והבחור יודע לסחוב. אני מאחל לו הצלחה ותמיד הוא מוזמן לחזור ולעבוד בתחום.
    נ.ב
    בני, המדים שלך עדיין אצלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים