ברנז'ה: חצי שנה לאחר פירוק שת"פ מסה מדיה, וואלה! מראה לנענע10 איך עושים ביזנס בענף המדיה

ברנז'ה: חצי שנה לאחר פירוק MASA, וואלה! מראה לנענע10 איך עושים ביזנס

חצי שנה לאחר פירוק MASA הגוף המשותף לנענע10 ומיקרוסופט שהושק בקול תרועה לפני כ-3 שנים, וואלה תופסת את מקומה המיוחל של נענע10 ותחל למכור את שטחי הפרסום בנכסי האונליין של מיקרוסופט בישראל הכוללים את: MSN, skype, הוט מייל ומסנג'ר.

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה: "שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט און ליין יוצר את קבוצת המדיה בעלת הפריסה הרחבה ביותר באינטרנט הישראלי. אנו מתכוונים לשלב את העוצמה של שתי החברות ולהציע למפרסמים מוצרים מפולחים עם כיסוי גבוה בכל קבוצות הגיל".

רק תחליפו את הלוגו של נענע10 עם הלוגו של וואלה: צפו בסרטון התדמיתי מתוך פרויקט המדיה השאפתני של נענע10 ומיקרוסופט בשת"פ עם פייסבוק.

אסף מור, מנהל פעילות חטיבת האונליין והניו מדיה במיקרוסופט ישראל: "השותפות החדשה עם וואלה! תסייע למותגים להתחבר עם הקהל של מיקרוסופט אוון ליין באמצעות כל הפלטפורמות הנוכחיות והעתידיות. אנו שמחים להיות בשותפות עם חברת המכירות המקוונות המובילה בישראל."

הודעת היח"צ: "מיקרוסופט אונליין ו-וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה מסחרי שבמסגרתו, החל מהשבוע, תהיה וואלה! מופקדת, באופן בלעדי, על הפעילות המסחרית לרבות מכירת הפרסום בנכסי מיקרוסופט און ליין בישראל: אתר MSN, Skype, הוט מייל ומסנג'ר. בכך, מרחיבה וואלה! בצורה משמעותית את מגוון מוצרי הפרסום והשיווק שלה, הכוללים יכולות פילוח גבוהות.

בעקבות ההסכם תציע וואלה! חבילות פרסום משולבות עם ערוצי המדיה של מיקרוסופט בישראל אשר יספקו למפרסמים את ה-reach הגבוה ביותר באינטרנט הישראלי. על-פי נתוני ועדת המדרוג, ההסכם האסטרטגי בין שני הצדדים צפוי ליצור מדיית אינטרנט שנחשפת לכ-3 מיליון גולשים (RU) מדי חודש (בניכוי חפיפות של קהלים). קבוצת וואלה! בשילוב MSN, Skype, הוט מייל ומסנג'ר צפויה לכסות כ-3.5 מיליון גולשים (RU) מדי חודש, המהווים כ-70% reach.

ההסכם החדש מתווסף להסכם התוכן שנחתם לאחרונה בין מיקרוסופט און ליין לוואלה! שבמסגרתו החלה וואלה! לספק ל-MSN תכני חדשות, בידור ולייפסטייל. הסכם התוכן החדש הביא לגידול של 15% במעורבות הגולשים ב-MSN ובמסגרתו שולבו ב-MSN גם שירות ה- VOD החדש של וואלה!, לוח יד2 מקבוצת וואלה! ואתר הסחר האלקטרוני והדילים היומיים וואלה! שופס".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים