התשובה לצינור של גיא לרר? קשת משיקה תוכנית חדשה בשם נקסטר בהנחיית דרור גלוברמן

התשובה לצינור של גיא לרר? קשת תשיק היום את התוכנית החדשה נקסטר של דרור גלוברמן
התשובה לצינור של גיא לרר? קשת תשיק היום את התוכנית החדשה נקסטר של דרור גלוברמן

כפי שפורסם לראשונה במזבלה, מאקו וזכיינית ערוץ 22 קשת משיקות את פורטל NEXTER אשר יעסוק בטרנדים וחדשות דיגיטליות. הפורטל יגובה בתוכנית טלוויזיה טכנולוגית הנושאת את אותו השם בהגשת דרור גלוברמן אשר תשודר הערב (30.10) בפעם הראשונה. בעבר גלוברמן וקשת ניסו להעמיד תחרות לצינור של ערוץ 10 בפורמט של 'לידיעת הגולשים' אולם הניסיון כשל. פורטל נקסטר החדש עוצב על ידי המעצב המוכשר מתי מריאנסקי.

האם נקסטר יעמוד איתן מול צינור לילה של גיא לרר? להערכתי לא. הסיבה העיקרית היא שלרר הוא BRAND אשר ממוצב היטב ונכון בדעת צופיו. בזירה הדיגיטלית הקרב אבוד – בלתי אפשרי יהיה לעמוד מול כוח המדיה של MAKO ולבטח כשתוכנית הטלוויזיה מעניקה מענה משולב דיגיטל לקהל הצופים. בבחינת הטראפיק, מאקו תהפוך את NEXTER לאתר מוביל בתחומו כבר בשבועות הקרובים, אולם בבחינת תנועת הגולשים עצמה – מדובר במיחזור טראפיק מאתרי הקבוצה הנוספים ומעמוד הפייסבוק הראשי, שאומנם יקפיץ את החשיפות וזמן הצפייה הממוצע בקבוצת אתרי מאקו אולם לא יהיה מדובר בשינוי מהותי בדירוגו של MAKO ברמת הריל יוזרס.

על מנת שצינור לילה יעניק פייט ראוי בחזרה עליו להשתמש בכוחו בפייסבוק ובאינטגרציה עם נענע10 ושאר אתרי הקבוצה, שילוב אשר היה צריך להעשות מזמן אולם הוזנח. עמוד האוהדים של צינור לילה בפייסבוק מונה כ-112 אלף אוהדים אולם מנוהל בצורה לקוייה עם אחוזי אינטראקציה נמוכים ומנגד עומדת MAKO עם עמוד אוהדים של כמעט חצי מיליון. בניהול נכון, עמוד הפייסבוק של הצינור יכול להפוך לעמוד הפייסבוק המדובר והפופולארי ביותר בישראל על אף נחיתות מספרית מול MAKO, השאלה היחידה היא האם מישהו בערוץ 10 מתכוון להתעורר בזמן הקרוב. קליק לביקור באתר נקסטר.

התשובה לצינור של גיא לרר? קשת תשיק היום את התוכנית החדשה נקסטר של דרור גלוברמן
התשובה לצינור של גיא לרר? קשת תשיק היום את התוכנית החדשה נקסטר של דרור גלוברמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. ראיתי את הפרק, ולא ייתכן שכתב טכנולוגיה שהיה בכנס של מייקרוסופט יקרא לחברה בשם מיקרוסופט (כמו מיקרוגל)!!!
    רק בגלל זה מגיע להם לרדת מהאוויר

  2. בתכלס, העמוד של צינור לילה יכול להיות העמוד עם החשיפה הויראלית הכי גבוהה בארץ למרות שהוא בס"כ מכיל 100K.
    נכון, גלוברמן בערוץ 2 ובשעה טובה יותר, אבל הכלים שלו ברשת קטנים בהרבה.

    בכל מקרה, כיף שיש עוד תוכניות כאלה בטלויזיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים